#26 Skrevet April 11, 2005 Her går 4stk a4\s4,3 med grønne skilt og en med hvite Da er det nå 5 totalt, og 2 med hvite skilter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 11, 2005 Og en kompis av me he kjøpt en mørk blå 99B-modell, va med han å henta den på torsdag..steike flotte bila altså Så da e det iallefall 3stk B5/S4 i byen.. Korrekt det ja, var og henta min første S bil på torsdag og endringa fra ein A4 1.8 var brukbar . Så no må eg ha nokon nye vwaudi merker..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 11, 2005 trodde ingvar sin var grønne skilt jeg... men da går her 2 med grønne og 2 med hvite Noen som vet hvem som kjører den tøffe s4`n mtm chippet,tonede vinduer 18" koks gråe felger?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 11, 2005 den svarte? skifta olje til han på lørdag. Pen bil.. Måtte rygge den opp på bukken da den var litt lav 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 12, 2005 Trur den svarte med grønne skilt dukka opp på torsdag, samme dag som vi kom oppover med han Ingvar sin.. Men ken som eig den veit e ikkje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 12, 2005 husker ikke navnet jeg. Var vwaudi-club merker på den så det kan jo hende han dukker opp her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 14, 2005 Tror den Svarte s4 avanten er Bjørna Roseth sin. E det kvitt skinn interiør og alu dekor så e det hass sin tru e. Han he vel også en Kvit perlemor A4 med 1.8T motor som er "litt" trimma men med gåen girkasse, samt en raud Opel Ascona. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...