Anbefalte innlegg

Her går 4stk a4\s4,3 med grønne skilt og en med hvite :D

 

Da er det nå 5 totalt, og 2 med hvite skilter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og en kompis av me he kjøpt en mørk blå 99B-modell, va med han å henta den på torsdag..steike flotte bila altså :)

 

Så da e det iallefall 3stk B5/S4 i byen..

 

Korrekt det ja, var og henta min første S bil på torsdag og endringa fra ein A4 1.8 var brukbar : smil : . Så no må eg ha nokon nye vwaudi merker.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trodde ingvar sin var grønne skilt jeg... men da går her 2 med grønne og 2 med hvite :P

Noen som vet hvem som kjører den tøffe s4`n mtm chippet,tonede vinduer 18" koks gråe felger??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den svarte? skifta olje til han på lørdag. Pen bil.. Måtte rygge den opp på bukken da den var litt lav : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur den svarte med grønne skilt dukka opp på torsdag, samme dag som vi kom oppover med han Ingvar sin.. Men ken som eig den veit e ikkje.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

husker ikke navnet jeg. Var vwaudi-club merker på den så det kan jo hende han dukker opp her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror den Svarte s4 avanten er Bjørna Roseth sin. E det kvitt skinn interiør og alu dekor så e det hass sin tru e. Han he vel også en Kvit perlemor A4 med 1.8T motor som er "litt" trimma men med gåen girkasse, samt en raud Opel Ascona.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.