Mjøsa @ Funäsdalen 2012?

Anbefalte innlegg

Hvor stor interesse er det for å oppover til Funäsdalen i 2012? 2-5 Februar er datoen og det er kjøring med bare gatedekk på fredag og tillatt med ispigg på lørdag og søndag.

 

Overnattingsmulighetene er begrenset da Eriksgården er fullbooket. Hotell Funäsdalen har nok igjen rom enda vil jeg tro. Men det er også et alternativ å overnatte i leilighet/hytte. Et hotellrom á 2 pers er 3900 svenske dette inkludert frokost, mens ei leilighet á 6 pers vil koste ca 3000 da står vi for frokost osv sjøl. Leiligheten er på 33 kvm med 3 stk køyesenger. Spørsmålet er om det er såpass med interesse og folk som garantert reiser at jeg skal gidde å booke leilighet, da dette jo vil bli litt rimligere pr snute og prisen kanskje er en faktor for noen. Jeg og Kurt skal garantert oppover så om ingen melder seg på her i løpet av kort tid booker jeg et hotellrom til oss 2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det ikke var noen som skrev noe her i tråden i går har je booke rom tell meg og Kurt. Fikk ligga i et anneks som Eriksgården har. Litt usikker på om det er flere ledige plasser der, man må forhøre seg med Funäsdalen på telefon. Booking går gjennom http://www.funasfjallen.se/ telefon til de er +47 684 155 80

 

Vøri artig om flere fra Mjøsa hadde tatt turen oppover : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det frister å ta turen, men får se :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.