Lokallagstreff Vestfold, Peppes Pizza Tønsberg, torsdag 6. oktober, kl. 1830

Anbefalte innlegg

Jeg er litt frempå når med over 1 hel ukes varsel, sånn at kanskje flere får det med seg..

 

Nok en gang er tiden inne for vårt trofaste pizzamøte for alle medlemmer og evt. kommende medlemmer!

Dato, sted og kl.slett står i tittelen as usual.

 

Har du en venn eller venninne som vurderer å bli medlem så burde du ta med de også.. Jo flere jo bedre

Jeg skal ihvertfall se om ikke jeg klarer å ta med et nytt ansikt til pizzagomlingen :)

 

Om du vurderer å ikke komme fordi merkebilen ikke er på veien så forvil ikke, du kan fortsatt møte opp. Det er heller ikke spiseplikt og det finnes masse vann å få også, så ingen behøver å sitte med tomt glass ;)

 

 

Så med det sagt.. stikk innom, du/dere er hjertelig velkomne!

 

Forresten... Sa jeg at det ikke finnes noen vits i å tvile?? : klø : Jeg gjorde det ja..... :o Jaja, men for det... møt opp med godt humør for matspising, brus, juging, en god latter og kanskje litt dekksparking i etterkant.

 

 

 

VI SES! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knallbra, Chris William! : rock :

Vi kommer og har med skiltplater & klistremerker!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er meldt fint vær, men vet ikke om jeg tørr å lufte bobla (prøveskilt isåfall).. :P

Kommer nok uansett i en eller annen bil, om det så blir boble, flatgolf eller golf.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil, jeg vil, jeg vil! Kanskje jeg tar med ei venninne også : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom til å tenke på en ting, neste uke er det jo høstferie. Håper det ikke stopper folk i å ta en tur..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er på kurs i oslo jeg da, så jeg kommer ikke! :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom til å tenke på en ting, neste uke er det jo høstferie. Håper det ikke stopper folk i å ta en tur..

 

Er det så mange studenter i blant oss? Jeg har ikke hatt høstferie på maaaaange år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det så mange studenter i blant oss? Jeg har ikke hatt høstferie på maaaaange år.

 

Vel, noen har jo baaarn, og noen andre har eksaaaamen.. :P

(alltid to gode grunner til ikke å komme og skravle pizza med de andre lemmene..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen overlevde Rudskogen.. : eek :: klø :

Så jeg kommer.. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veeeldig lyst på pizza nå, ja.. *sikle*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nomnomnom ja! Skal bli deilig med litt lunsj etter en lang dag på jobb : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jobbet kvelden denne uken, så hadde ikke mulighet for å møte opp. Kommer og hilser på folket ved neste anledning!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jah, får vel ta et lite referat da, må da fullføre når det var jeg som startet tråden.

 

Mr. Bleken i flatgolfen sin og jeg kom kjørende etter hverandre sammen til Peppes og når vi kommer inn møter vi Bigboy-Thomas, Heine med fruen og som alltid AB & BE, kjapt etterfulgt av det (ny)gifte paret Kristoffer og Kristine.

Pizza ble som alltid fortært, sammen med vann, mineralvann og for å ikke glemme den obligatoriske ølen til AB : rolleyes:P

Praten gikk i litt av hvert, som alltid. Det var et kjapt avhør av K&K og ståa der, samt deres reise før praten gikk i bil og litt om fartsdumpene på Rudskogen nede i Angsten, jeg kom inn på den lille "incidenten" jeg hadde med poritiet her om dagen, også virket det som vi mimret litt tilbake til yngre tider med Tiki 100, de svære floppyene, DOS og de grønne skjermene, med en passende avslutning om UPSer og batterier.

 

 

 

Skyt gjerne inn om det var noe annet jeg har glemt som kan være greit å få med.

 

 

Ps. Dere som maste om skiltplater og sånn, under hvilken stein gjemte dere under?? Så ingen ihvertfall til BE sin store fortvilse stakkar.. : gråter : Så next time kan dere svinge innom ihvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg gråter ennå.. :P

Bra oppmøte, og det eneste du 'glemte' var vel luftingen av en gokart-tur før vinteren setter inn! :)

Info følger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flaut at jeg glemte det, med tanke på at jeg er ganske gira for det. Har trent litt armer så skal vi se om jeg ikke klarer å holde litt hardere i rattet : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.