oslo lokallags paintball lag

Anbefalte innlegg

har luftet tanken litt med Østfold lokallag ang å ta en match lokallag mot lokallag etterhvert og tapende lokallag må spandere middag på det lokallaget som vinner

 

tenker da på de som evt spiller.

 

noen i oslo som har spilt før eller føler de har litt peiling og ønsker å stille?

 

tror vi kommer til å kjøre flere serier så alle for muligheten til å prøve seg selv om de ikke er så gode. (meg selv inkludert)

 

finnes flere baner i område både inne og ute så det blir mulighet til å trene og bli kjent med hverandre før vi evt setter opp team som kan konkurere mot andre.

 

noen som er med?

 

 

priser osv kommer jeg tilbake til dersom det blir aktuelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes aktuelt ut det. Sjekk ut pris da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da får jeg vel blåse støv av geværet som har ligget på boden de siste 4-5 åra da. Jeg er hvertfall med om dette blir noe av.

Jeg stiller vel i nybynner klassen. Har fult utstyr selv men har bare spilt 2 ganger før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres artig ut : rock : har utstyr og noe erfaring : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avhengig av hvilke dager det er snakk om, samt ikke minst hva prisen blir, er jeg veldig interessert ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avhengig av hvilke dager det er snakk om, samt ikke minst hva prisen blir, er jeg veldig interessert ;)

 

samme her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avhengig av hvilke dager det er snakk om, samt ikke minst hva prisen blir, er jeg veldig interessert ;)

 

Samme her. Har ikke utstyr, men har spilt rundt 30 ganger! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avhengig av hvilke dager det er snakk om, samt ikke minst hva prisen blir, er jeg veldig interessert ;)

 

Ikke prøvd før, men skutt med mye annet rart ;) Lett med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ikke fått sjekket så mye rundt dette. men vi må helt klart få med mere folk dersom dette skal bli aktuelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke prøvd før, men skutt med mye annet rart ;) Lett med!

 

digga den der :D hahah!!

 

jeg er lett med! :D (på å knuse oslo lokallag) :D hehe siden jeg nå bor i østfold :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å børste støvet av markøren da :-) dette er jeg med på! Har spilt en del utendørs før, og har noe erfaring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er helt klart med om det evt blir aktuelt! har spilt ett par ganger før, og kan ikke si annet enn at jeg digger det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.