Når kan du bli med på photoshoot

Hvilken dag passer for deg?  

15 stemmer

  1. 1. Hvilken dag passer for deg?



Anbefalte innlegg

IKKE før 12 aaaa :P

 

Jeg har ingen planer om å stå opp så tidlig:p

 

Vet ikke hva folk tenker jeg, men rundt 2-3 tiden kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres strålende ut ! :D kl 2, hvor og når ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan forsåvidt begge dagene jeg. Men ikke forann rådhuset a? :E Trenger ikke så fin bakgrunn så lenge det som er i fokus er pent å se på ;) Kan jo funke på tryvann da, mye plass, morsomt å kjøre opp og ned og bra utsikt litt lenger nedi veien til shoots der også, mulig noe forann stavkirka der eller kollen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må nesten konkludere noe nå.. I morgen klokken 14:00? hvor skal vi møtes? Skal vi bare ta Mcdonalds Lørenskog?

 

Diskusjonen om hvor vi skal ta bilder kan vi vel ta når vi møtes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes forslaget til Marius var bra jeg.. Holmenkollen og oppover der bør det jo være mye bra steder. Kanskje møtes kl14 på statoil stasjonen før man begynner å kjøre oppover mot holmenkollen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes forslaget til Marius var bra jeg.. Holmenkollen og oppover der bør det jo være mye bra steder. Kanskje møtes kl14 på statoil stasjonen før man begynner å kjøre oppover mot holmenkollen?

 

Jeg synes også Tryvann og omheng var et godt forslag, linker du adressa til statoilen i første post å gjør det offisielt ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om noen er intressert i å få innspill fra meg, men jeg har jo vært ute en vinternatt får når det gjelder bilder, så jeg kan jo slenge inn ett par kommentarer.

 

Valg av location er aldri lett, men generelt bør man finne et sted som er nogenlunde ryddig. Bakgrunnen har mer å si på ett bilde enn man tror, stol på meg, jeg har testa litt :P

Jeg er ingen fan av gruppebilder med mer enn 3-4 biler generelt, det ser som regel bare ut som om man har parkert ett sted og tatt noen snapshots. Men, skal dere ta gruppebilder bør location tillate at dere kan komme dere litt opp i høyden for å få tatt disse.

 

Skal dere ha ta individuelle bilder av forskjellige biler på samme location bør dere forsøke å variere vinkler litt.

 

Kan jeg velge vil jeg alltid velge en industriell/urban loaction fremfor en med skog/natur, ihvertfall når det gjelder bilbilder. Biler bør sjelden eller aldri tas bilder av på gress, rett og slett fordi de ikke hører hjemme der ;)

Velger dere en parkeringplass eller lignende bør dere forsøke å ikke få med andre parkerte bilder, for da er dere plutselig redusert fra en gjeng med kule biler på photoshoot til en gjeng som bare er parkert på en parkeringsplass :P

Pass også på at location tillater luft rundt bilen(e), så er det litt lettere å skape separasjon mellom motiv og bakgrunn :)

 

 

Det er også en stor fordel å vite på forhånd hvor man skal ta bilder. Jeg har alltid 2-3 aktuelle locations i bakhodet når jeg drar ut, i tilfelle noe skulle gå galt, at man blir kastet vekk, eller at ting har endret seg siden sist jeg var på den loactionen jeg vil til. Å reise rundt og jakte på locations når man først er ute er sjeldent gunstig. Lyset forsvinner fort, og bilene blir møkkete ;)

 

Ble litt rotete, og er ikke ment som oppgulp, men velmenende råd ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatert post 1, med tid og adresse :)

 

Takk for veldig bra tips Joachim!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det muligheter for ã evnt kunne slenge seg med??? Når blir dette og hvor

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alle er velkomne :)

 

Står i post 1, men blir altså å møtes på Statoil Bogstad kl14

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt barnslig å si det, men jeg gleder meg skikkelig ! Blir kult å se så mye bra biler :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med! Bor rett nedenfor, sees i morgen folkens :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sååååååå langt. haha! Skal bli spennende å finne frem ja :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sååååååå langt. haha! Skal bli spennende å finne frem ja :P

 

Får henge deg på med meg da, lommekjent der oppe : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får henge deg på med meg da, lommekjent der oppe : smil :

 

Når drar du da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen vil spyle over bilen før photoshoot så bor jeg 500 meter unna og har plass til vask :)

 

Skal shine min fra rundt 12, så folk er hjertelig velkommen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når drar du da?

 

Drar når du drar : smil :

 

 

Bruker rundt 30min dit, men er jo greit å være litt før tiden, tenkte jeg skulle spyle raskt av bilen før avreise. Så kanskje møtes på Softwash Karihaugen 13.00 eller no?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, jeg skal ikke vaske da :)

 

Ok, litt på halv 2 da, på softwash : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det sol i Oslo? For det er bare tåke her!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er tåke i asker også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er tåke på Skedsmo også .. Er meldt sol i dag da ? ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tåke på Røa, som er rett ved location. Men letter mer og mer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi bare dra uansett, eller utsette det til senere i dag, eller til en annen dag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.