Anbefalte verksteder i Vestfold

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale verksteder i distriktet som er bra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fatter er veldig fornøyd med autospesialisten vis à vis Møller, ellers synes jeg Bjørn på Samnøy auto er flink.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med Bilspesialisten oppe på Sørby, ikke så stive priser, jobben de gjør er tilfredstillende og det virker som de har kontroll på de gamle bilene og frem til dagens. Eneste negative er at det tar lang tid å få time

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med Bilspesialisten oppe i Våle, ikke så stive priser, jobben de gjør er tilfredstillende og det virker som de han kontroll på de gamle bilene og frem til dagens. Eneste negative er at det tar lang tid å få time

 

jeg syntes også disse er bra. selvom de har vel flyttet til.. sørby? nå, jeg har måttet vente ifra 1 dag til 2 uker når jeg har hvert hos de

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått veldig god service hos AutoMesteren i Tønsberg. Bra service og greie priser. Minner mye om autospesialisten som jeg brukte før, bare det at det ikke er så lang vente tid. De holder til på baksiden av det nye Elkjøp bygget

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fatter er veldig fornøyd med autospesialisten vis à vis Møller, ellers synes jeg Bjørn på Samnøy auto er flink.

 

Har opp til flere ganske negative opplevelser med Samnøy, så der setter jeg aldri min fot igjen hvertfall.

 

Ellers bruker jeg kun Winther-Hansen hvis jeg først skal på verksted..Aldri vært noe tull. Anbefalt mange kjente til å dra dit og, og alle de har vært fornøyde..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.