#26 Skrevet Oktober 8, 2011 Helt enig! Godt forslag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 8, 2011 Jeg skal gå de 100 metrene en dag og undersøke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 26, 2011 noen andre som har noe forslag til plasser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 18, 2011 Helt ny her så vet ikke om jeg har stemmerett her, men likte forslaget til Klaus :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 18, 2011 Helt ny her så vet ikke om jeg har stemmerett her, men likte forslaget til Klaus :-) Jeg driver fortløpende med å undersøke alt rundt denne plassen, og er i dialog med ansvarshavende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 18, 2011 Jeg driver fortløpende med å undersøke alt rundt denne plassen, og er i dialog med ansvarshavende Siden du bor rett ved Brage, kan vi ha vaskeplass i hagen din da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 18, 2011 Siden du bor rett ved Brage, kan vi ha vaskeplass i hagen din da? Hehe... Jeg vil se at Petter og andre med tilsvarende høyde klarer å komme seg bortover veien min, gitt... Vaskeplass er en utfordring på Hunderfossen ja, jeg har ikke funnet ut noe om dette enda. Men i verste fall er det vel vaskemuligheter på Esso Øyer? Eller Vianor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 18, 2011 Det er sikkert mulig å vaske i nærheten. Ellers har vi Lågen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 29, 2012 Lei våler banen i 2013 bør vel være en mulighet.. vis man går sammen med solør? er ikke noe problem å gjenomføre det verfall. å støtte fra hovedstyre får man å som skrevet tidligere. var vertfall en sukses i 2005. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 4, 2012 Hehe... Jeg vil se at Petter og andre med tilsvarende høyde klarer å komme seg bortover veien min, gitt... Vaskeplass er en utfordring på Hunderfossen ja, jeg har ikke funnet ut noe om dette enda. Men i verste fall er det vel vaskemuligheter på Esso Øyer? Eller Vianor? er det en utfordring? har kommi fram mange plasser som har vert totalt ulogisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 4, 2012 Funnet ut noe mer Brage? Likte forslaget med Hunderfossen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 4, 2012 Funnet ut hva? Det blir jo treff på Hunderfossen Ligger tråd under Treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...