Forslag til plass for 2-dagers treff 2012

Anbefalte innlegg

Helt enig! :) Godt forslag!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal gå de 100 metrene en dag og undersøke ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen andre som har noe forslag til plasser?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt ny her så vet ikke om jeg har stemmerett her, men likte forslaget til Klaus :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt ny her så vet ikke om jeg har stemmerett her, men likte forslaget til Klaus :-)

Jeg driver fortløpende med å undersøke alt rundt denne plassen, og er i dialog med ansvarshavende :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg driver fortløpende med å undersøke alt rundt denne plassen, og er i dialog med ansvarshavende :)

Siden du bor rett ved Brage, kan vi ha vaskeplass i hagen din da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden du bor rett ved Brage, kan vi ha vaskeplass i hagen din da?

Hehe... Jeg vil se at Petter og andre med tilsvarende høyde klarer å komme seg bortover veien min, gitt... :o

Vaskeplass er en utfordring på Hunderfossen ja, jeg har ikke funnet ut noe om dette enda. Men i verste fall er det vel vaskemuligheter på Esso Øyer? Eller Vianor?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sikkert mulig å vaske i nærheten. Ellers har vi Lågen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lei våler banen i 2013 bør vel være en mulighet.. vis man går sammen med solør? er ikke noe problem å gjenomføre det verfall. å støtte fra hovedstyre får man å som skrevet tidligere. var vertfall en sukses i 2005.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Jeg vil se at Petter og andre med tilsvarende høyde klarer å komme seg bortover veien min, gitt... :o

Vaskeplass er en utfordring på Hunderfossen ja, jeg har ikke funnet ut noe om dette enda. Men i verste fall er det vel vaskemuligheter på Esso Øyer? Eller Vianor?

er det en utfordring? :D har kommi fram mange plasser som har vert totalt ulogisk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funnet ut noe mer Brage?

Likte forslaget med Hunderfossen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funnet ut hva? Det blir jo treff på Hunderfossen :P Ligger tråd under Treff ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.