Forslag til plass for 2-dagers treff 2012

Recommended Posts

Jeg skal gå de 100 metrene en dag og undersøke ;)

noen andre som har noe forslag til plasser?

Helt ny her så vet ikke om jeg har stemmerett her, men likte forslaget til Klaus :-)

Helt ny her så vet ikke om jeg har stemmerett her, men likte forslaget til Klaus :-)

Jeg driver fortløpende med å undersøke alt rundt denne plassen, og er i dialog med ansvarshavende :)

Jeg driver fortløpende med å undersøke alt rundt denne plassen, og er i dialog med ansvarshavende :)

Siden du bor rett ved Brage, kan vi ha vaskeplass i hagen din da?

Siden du bor rett ved Brage, kan vi ha vaskeplass i hagen din da?

Hehe... Jeg vil se at Petter og andre med tilsvarende høyde klarer å komme seg bortover veien min, gitt... :o

Vaskeplass er en utfordring på Hunderfossen ja, jeg har ikke funnet ut noe om dette enda. Men i verste fall er det vel vaskemuligheter på Esso Øyer? Eller Vianor?

Det er sikkert mulig å vaske i nærheten. Ellers har vi Lågen...

Lei våler banen i 2013 bør vel være en mulighet.. vis man går sammen med solør? er ikke noe problem å gjenomføre det verfall. å støtte fra hovedstyre får man å som skrevet tidligere. var vertfall en sukses i 2005.

Hehe... Jeg vil se at Petter og andre med tilsvarende høyde klarer å komme seg bortover veien min, gitt... :o

Vaskeplass er en utfordring på Hunderfossen ja, jeg har ikke funnet ut noe om dette enda. Men i verste fall er det vel vaskemuligheter på Esso Øyer? Eller Vianor?

er det en utfordring? :D har kommi fram mange plasser som har vert totalt ulogisk :)

Funnet ut noe mer Brage?

Likte forslaget med Hunderfossen!

Funnet ut hva? Det blir jo treff på Hunderfossen :P Ligger tråd under Treff ;)

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.