Lokallagsmøte: Torsdag 7. april kl. 18:00

Anbefalte innlegg

Møller lurer på om vi vil ha første treffet vårt Torsdag 7.April....førstkommende Torsdag altså. Da har ikke jeg tid bl.a. så jeg tenkte å fåreslå at vi har første treffet på Passat lansering 13. April....Fra Møller mail: "Dere er også som avtalt før påske velkommen til vår visning av ny Volkswagen

Passat onsdag 13. april i Tønsberg. Det blir åpent hus hele dagen til kl.

19.00.

For spesielt interesserte og egne ansatte blir det en teknisk prentasjon i

vår kantine ca. kl 16.00.

Gi beskjed hvis dere ønsker å delta på denne delen."

 

Derfor: Er det stor interesse for å være der kl 16 på Onsdag? Jeg vurderer å kjøre rett fra skolen og bort=rundt 16 hvis noen andre vil det. Hvis ikke kunne vi jo møttes kl 17........KOM MED SYNSPUNKTER!!!

 

Og hva med førstkommende Torsdag......blir jo tett oppi hverandre da....

Hadde vært hyggelig å kikka på Passat og så litt på våre biler den 13 syntes jeg. (er vel begrensa hvor lenge man skal sikle på den nye passelaten?)

Så kan vi heller få til en skikkelig kveld Torsdagen i Mai...kanskje med GTI kjøring hvis den har kommet....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble mere forvirra av innlegget..men anyways, jeg kan ikke være der kl 16 nå på torsdag, evt kvart på fem. Men 13 april høres bra ut, da blir det litt mere tid for folk å sette av dato og planlegge litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vi satser på å samles torsdag 7. april kl. 18:00 hos Møller Tønsberg.. Så får vi tittet litt rundt og blitt litt kjent før releasen. Så har endret emnet i tråden og alle møter opp:

 

Torsdag 7. april kl. 18:00 hos Møller Tønsberg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får dere som kommer på Torsdag kose dere så sees vi den 13.

Men dere må si ifra hvor mange som vil være på Møller kl 16 den 13.

Beklager hvis den første tråden er forvirrende for fler enn Lars :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer til torsdag egentlig? Virker ikke som det blir store oppmøtet? Jobber et steinkast unna Møller, så er vel ganske kjent der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får dere som kommer på Torsdag kose dere så sees vi den 13.

Men dere må si ifra hvor mange som vil være på Møller kl 16 den 13.

Beklager hvis den første tråden er forvirrende for fler enn Lars :-)

 

Ikke 13. men tirsdag 12.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer til torsdag egentlig? Virker ikke som det blir store oppmøtet? Jobber et steinkast unna Møller, så er vel ganske kjent der.

 

Vel, har personalmøte på Tiger Tiger selv på torsdag så blir nok fraværende :\

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke 13. men tirsdag 12.

 

Var da skrevet før det ble forandra.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, har personalmøte på Tiger Tiger selv på torsdag så blir nok fraværende :\

 

Var da kanskje poenget mitt, og muligens Lars sitt også, at de fleste må planlegge litt ergo litt teit overfor Møller at det dukker opp 2 stk (?)

 

Flere som skal på jobbmøte...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har møte 19:00 så er med fra 18:00 ... men er jo bare å møte opp den som vil, så gjelder det virkelig store den 12. april.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.