Anbefalte innlegg

Heisann har nå bestemt meg for å selge fest høytelerne, jeg har hatt de i ca to år nå, og de har fungert uten problemer. De spiller helt voldsomt, men det avhenger av å ha mye forsterker, de kan selges med forsterkeren jeg har brukt på de, en PA forsterker på 2x600w v/4ohm, for høytalerne sin del så kunne man sikkert hatt det dobbelte, men for min del spiller de bra nok med denna.

 

Jeg har også en CLS-15 sub.

 

DSC_0116-2.jpg

De var med til Våler treffet i år, sikkert noen som la merke til de da.. : smil :

 

Her blir de brukt til daglig:

 

DSC00216.jpg

 

DSC00218.jpg

 

Å se film med detta er ganske rått. : rock :

 

CLSC 215 høytalere: 5000kr. Ny pris - ca 8000kr.

PA forsterker 2x600w - 3000kr. - Ikke noe høy viftestøy av denne, stille og fin. Ny pris, 5000kr.

CLS 15 sub - 3000kr. Ny pris: 4500kr.

 

Jeg har også Cerwin vega senter høytaler, og bak ht, samt et sett CLS - 10. Kan evt ordne en pakke pris med div.

 

Kjetil. PM/ 41664790

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt interessert, kan du gå litt i tenkeboksen for å se om du finner en pakkepris.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse har stått lenge på loftet til lagring nå.. får ikke lov av kvinnfolket å ha de på stua så de går billigere enn hva som er listet her.. kom med bud. !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkel løsning da, bare å bytte om her..

Høytalerne i stua og kjærringa på loftet

 

Jepp, jeg er singel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ligger Eide?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkel løsning da, bare å bytte om her..

Høytalerne i stua og kjærringa på loftet

 

Jepp, jeg er singel

 

Vært oppe til nøye vurdering. Konklusjonen ble at jeg klarer sikkert ikke å overdøve kjeftinga ifra loftet med musikk, så droppa det. ;) (håper hu ikke er inne å snoker her på vwaudi)... : rolleyes

 

Send meg en pris på suben ;)

 

Done. :)

 

Hvor ligger Eide?

 

Rett ved kr.sund. Så det blir ca 3,5t ifra Tr.heim. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært oppe til nøye vurdering. Konklusjonen ble at jeg klarer sikkert ikke å overdøve kjeftinga ifra loftet med musikk, så droppa det. ;) (håper hu ikke er inne å snoker her på vwaudi)... : rolleyes

 

 

 

Done. :)

 

 

 

Rett ved kr.sund. Så det blir ca 3,5t ifra Tr.heim. :)

Kan noe av det sendes med hurtigbåt opp til Brekstad mon tro? Den går direkte fra Kr.Sund til Brekstad hvor jeg bor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noe av det sendes med hurtigbåt opp til Brekstad mon tro? Den går direkte fra Kr.Sund til Brekstad hvor jeg bor.

 

De nekter å ta det med, håpløse folk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noe av det sendes med hurtigbåt opp til Brekstad mon tro? Den går direkte fra Kr.Sund til Brekstad hvor jeg bor.

 

Tja, det må evt du ordne med frakt selskap/hurtigbåtene. Bor du langt unna Grøndtvedt pelagic da? har vært der noen ganger og losset..

 

Har bud på 3500kr for de 215. Skal på ecdis kurs frem til onsdag, hvis ingen byr over dette frem til da så blir de solgt for 3500kr.

 

Kjetil. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, frister litt dette..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, det må evt du ordne med frakt selskap/hurtigbåtene. Bor du langt unna Grøndtvedt pelagic da? har vært der noen ganger og losset..

 

Har bud på 3500kr for de 215. Skal på ecdis kurs frem til onsdag, hvis ingen byr over dette frem til da så blir de solgt for 3500kr.

 

Kjetil. :)

Niks, er jo på Brekstad det:) Hmm..Subben solgt nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har alt enda.
Du kan gjerne sende meg pris på suben, og om du skal oppover til Trøndelag i nær fremtid:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interessert i CLSC 215 om det hadde vært mulig å frakte til Østlandet for en fornuftig pris... er redd posten etc ikke tar slikt ?

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.