'87 Audi 90 quattro henger på bremsene.

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har litt trøbbel med 90'en min.

 

Om jeg står stille med bremsepedalen inne en liten stund, så henger alle hjulene kubb etter at jeg slipper pedalen. Så går det en liten stund også henger de ikke lenger, går lang tid før trykket synker såpass at calipperene frir ut. Kan det være en ventil eller lignende som henger?

Alle calippere er forøvrig sjekket og de funker fint, alt er også luftet.

 

Vet ikke om det har noe å si, men det er ikke abs-sensorer på bilen og abs er slått av med bryter i dashen.

 

Håper noen kan hjelpe meg:o

 

Mvh

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du hydraulisk bremsekraftforsterker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du hydraulisk bremsekraftforsterker?

 

Jeps. Tips?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, husker ikke helt hvordan den bremsekraftforsterkeren ser ut/fungerer i farta. Men ville sjekka at den fungerer som den skal. Kan høres ut som at bremsekraftforsterkeren fortsetter å forsterke etter du slipper pedalen, noe den vel strengt tatt ikke skal gjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

10v-bilene har vakuumforsterker og 20v har hydraulisk. En sånn svær rund metallsak er vakuumforsterker. Har du den typen er det vel ikke umulig at bremsehovedsylinderen er synderen, har du hydraulisk kan det være både den og hovedsylinderen.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.