#1 Skrevet April 2, 2005 blir det noe oppmøte i morgen??? jeg og bror kommer for første gang i morgen hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2005 Jeg kommer ikke, jobber 10:00 til 22:00 denne helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2005 kjipt da... har vært borti det problemet med jobben selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2005 blir det noe oppmøte i morgen???jeg og bror kommer for første gang i morgen hvertfall hei og hå! jada, jeg kommer for første gang i morra sjøl jeg! håper ikke alle forsvinner så ikke jeg finner dere i morra heller da!!!! men nå har jeg nr til knut richard i hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2005 Bare og komme tidsnok det vettu Monica så er det folk der Men jeg komme rnok ikke. dårlig med bil og bruke om dagen. tror ikke gammle amason henger sammen helt opp dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 2, 2005 Det kommer masse folk håper jeg, er jo tross alt tid for å vise frem sommerfelger alt. Er heller ikke så kaldt å stå ute som det har vært noen ganger i vinter. Pluss at det ikke blir mørkt før sånn i ni tiden så da er det litt bedre å være ute å preke piss! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 2, 2005 Kommer jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 2, 2005 I`ll be there! Håper det blir pizza istede for hamburger Edit:Men nå skal jeg på byen (Plankebyen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 3, 2005 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 3, 2005 da blir det jo noen folk da jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 3, 2005 Takk for en hygglig kveld folkens! Legg ut noen av bildene dere tok a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 3, 2005 Kom nettopp hjem nå jeg. ble til 22.15 Det var jo kjempe flott at det ble 13 biler på det meste! Det er jo tross alt tidlig ennå! Ble ikke så mange bilder på meg, men her er ett av bildene jeg fikk fra toppen av den høye ustabile trappa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 3, 2005 Det var jo en fin kveld, eneste, neste gang kommer jeg i en Audi, noe sånt som denne her. http://www.mobile.de/SID9KLc-3OoH7-evDEHQKiiPg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1112567108A1LsearchPublicD1100CCarW-t-vctpLtt~BmPA1A1B20A1%81%60-t-vCaMkMoSeSmThVb_X_Y_x_yrdsO~BSRA6D1100D1900Crs4CPKWCRS4Mrs4%7C%FF%A5%7C%FF%A5%7C%FF%A5%7C%FF%A5%7C%FF%A5HinPublicA2A0A0A0D2004A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=1&id=11111111157301491& 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 4, 2005 Dette så jo bra ut:) Kjedelig jeg ikke rakk å komme på søndag, får prøve neste gang:) Er det noen som veit om det er noe kjøring på Rudskogen snart? Hadde vært bra å få prøvd kjerra, blei forresten frakjørt av en 328 i helga:(!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 4, 2005 Takk for en hyggelig kveld ja! Artig at så mange tok turen, og kjøreturen til Fredrikstad var jo uten tvil et aldri så lite høydepunkt Jeg skal nok få lagt ut noen bilder iløpet av kvelden, har litt pc-krøll så fikk ikke gjort det igår.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 4, 2005 Jo takk for en flott ende på haelgen Det ble jo noen bilder, men får legge ved ett som kunne blitt bra hvis jeg hadde cab 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 4, 2005 Ble noen da, ikke alle like gode men slenger de ut likevel.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 4, 2005 noen fler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 4, 2005 Jada, dårlig sladding av skilta, men måtte ta det kjapt og hensikten er uansett oppnådd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 4, 2005 .......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 4, 2005 .... mer .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 4, 2005 ...................................................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 4, 2005 enda noen........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 4, 2005 ................ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 4, 2005 de to siste.. Kanskje vi blir enda flere neste gang så får vi et enda større samlebilde.. Takk for en bra kveld folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...