Bilder fra søndag 3.april (samlingmøte i morgen)

Anbefalte innlegg

Hvor er bildene tatt Knut?Tenker da på de siste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får prøve og komme seg på et lokallagstreff snart !Får prøve og dra med meg resten av gjengen fra Moss!!

Blir ikke enkelt nå som fotballsesongen er rett rundt hjørnet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dag Thomas : Bildene er tatt på FMV, bak Møklegaard Printshop lokalene. Fint sted å ta bilder der.

 

Kenneth : Fotball vs lokallagstreff.. Ikke så vanskelig valg det vel ;) .. Dere får ta det som det passer, men vet jo fra ifjor at det er en god del aktive mossinger, det er bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg må ta meg en tur for første gang jeg også!!

Når er neste treff? 1mai?? Da er det vel halden som gjelder? :) Kjører vi fra nord sammlet nedover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er bare å komme, jo fler jo bedre og nå begynner vi jo å bli litt folk på samlingene også og det er moro!

 

Neste samling blir egentlig 1.mai ja, men da regner jeg med at de fleste har andre ting planlagt, flere av oss som drar til Valdres denne helga iallefall.. 22.mai treffet blir nok det neste da, skremmende nok! Tida flyr fort gett, men vi skal nok få samlet trådene til det og håper på et bra treff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får prøve å komme neste gang om kjærra er klar...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var noen flotte biler dere hadde i lokallaget!! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.