Anbefalte innlegg

Har en 02A kasse fra golf 2 G60 som jeg ikke trenger. Har alt man trenger for og bygge om til 02A kasse. komplett wire gir overføring, pedalsett, alt til hydraulikken til clutchen ink brakett til torpedovegg. Er vel kun det som trengs vil jeg tro.

 

Girkassen har en dårlig sync ring. Husker ikke om det var mellom 1 og 2 eller 2 og 3. Kommer skrapelyd når du girer opp ved høyt turtall. Funker helt fint ellers.

 

Er noe usikker hva dette er verdt, men begynner på 3000 eller bud... Send gjerne PM ved spørsmål.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kom mellom 1 og 2 gir;) mener det kommer bare når den er kald:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha 02A kasse i golfen, hadde jo en corrado g60 delebil som jeg tok kassa og sånt fra..

Meen, jeg tok bare kassa og giroverføringene (boksen og vaierne)..

Vet du hva mer jeg trenger da? Er forbanna pga jeg glemte å skru av resten før jeg skrota'n :S

 

Selger du evt bare det jeg mangler? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noe usikker på Om du trenge pedalsettet, men du trenge hvertfall master clutch sylinder til clutchen og kabling fra denne. Hvis det er kun den du mangler, så tror jeg at jeg har en ekstra sånn hvis du trenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vil ha skikkelig kasse i golfen sin?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger og tar opp plass. Er du intressert, send bud på PM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.