Audi S4 2,2T selges, ny pris: 80 000

Anbefalte innlegg

Hei, lufter bare interessen for bilen min, lurer på å selge pga er lærling så lønnen er ikke helt på topp kan du si....

 

Deler som kanskje er verdet å nevne:

280chip

3" dp med 3" simons hele veien bak

xyz 330mm 6pot bremser foran

6trinns manuell

skinn intr

Nye dekk på 8x18 zito wp 789 felger

Montert 100q grøftelys i fronten, ser jævlig rått ut!

Nye rådelager, bærelager på veiv, nye stempelringer, honet sylindre, skiftet alle pakninger på hele motoren pluss simmeringer, skiftet ventiltetninger, skiftet veiv, skiftet råde på syinder nr 5, skiftet toppakning. (3lags stålpakning)

Skiftet reg reim for 10000 siden.

Brebåndslamda

044 kopi pumpe, leverer like mye om 044 pumpe

Trukket opp kabler til stereo i bagasjerom

Har kviteringer på rundt 70 000 på denne bilen!

Redstuff klosser bak og lakkert røde calipere bak

Nye plugger og oljefilter nå nettopp

S6 bakfanger

Senket 40mm ca, litt usikker

Bosst controller til å ha full kontroll på trykket med

Nylig tatt hjulstillingskontroll og skiftet håndbrekkwire og strammet håndbrekke

+++

 

Forøvrig er det en veldig bra bil og veldig god bil med kilometerstand på 260 000

 

Det var det jeg kom på nå, bilen har lakkskader men er jo ikke så rart ettersom bilen er 18år...

 

Ring 91622704 eller send PM for mere info. Bilder kan sendes på melding eller mail!

 

Pris: Bilen går til første som kommer med 80 000,- !

 

KAN OGSÅ BYTTES I A4 TQ!!! 97-00 MOD! SEDAN!

 

IMG_0003.jpg

 

IMAG0040.jpg

 

DSC01028.jpg

 

DSC00306.jpg

 

Litt bilder fra motor overhaling:

 

IMG_0007.jpg

 

IMG_0009.jpg

 

IMG_0011.jpg

 

IMG_0010.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så lurt å montere grøftlys på en S4, du hindrer flowen til både intercooler og oljekjøler : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så lurt å montere grøftlys på en S4, du hindrer flowen til både intercooler og oljekjøler : eek :

 

gjør ingenting om du legger på noe under fangeren så luften går en annen vei, får like mye kjøling som før, men sjønner poenget ditt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grøftelysene står vell ikke i veien for kjøleren med tanke på att der en FMIC

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grøftelysene står vell ikke i veien for kjøleren med tanke på att der en FMIC

 

FMIC er fjærnet, står på orginal IC, var byttet fanger og da ble den fjærnet pga det måtte skjæres ut av fangeren for å få plass :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legge ut noen bilder av bilen da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legge ut noen bilder av bilen da ;)

 

Får ikke til :S gi meg en e-post adresse så kan jeg sende deg masse bilder ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du FMIC enda da?

 

Nope :( ble igjen hos gamleeier :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig tøff bil! Håper jeg får svar på om TT´n blir solgt iløpet av denne uken:) Kanskje man skulle tatt en titt på denne.

 

Hører fra meg senere i uken jeg på pm =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en a4 98 mod, kan bytte med deg viss du vil, runda 160 000 km idag, ting som er gjort dette året når jeg har hatt den, nye bremser bak, alle foringer i forstilling, nye motorfester 034 motorsport. ny cluch osv osv... send meg pm om du er intr.

 

Lagt til etter 33 minutter:

 

er forresten senka 40 bak å 45 framme, weitec. gått ca 2000 med senkesettet, så det er så og sei nytt..:) er bbs felgane med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig tøff bil! Håper jeg får svar på om TT´n blir solgt iløpet av denne uken:) Kanskje man skulle tatt en titt på denne.

 

Hører fra meg senere i uken jeg på pm =)

 

Flott :) du får si ifra om du vil kjøpe ;) nettopp tatt hjulstilling og justert, ble som en ny bil å kjøre! :)

 

har en a4 98 mod, kan bytte med deg viss du vil, runda 160 000 km idag, ting som er gjort dette året når jeg har hatt den, nye bremser bak, alle foringer i forstilling, nye motorfester 034 motorsport. ny cluch osv osv... send meg pm om du er intr.

 

Lagt til etter 33 minutter:

 

er forresten senka 40 bak å 45 framme, weitec. gått ca 2000 med senkesettet, så det er så og sei nytt..:) er bbs felgane med?

 

PM sendt, Nei desverre er BBS felgene ikke med :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott :) du får si ifra om du vil kjøpe ;) nettopp tatt hjulstilling og justert, ble som en ny bil å kjøre! :)

 

 

 

PM sendt, Nei desverre er BBS felgene ikke med :/

 

Jeg _VIL_ men må få solgt TT´n først! Jobber med saken, alt er i 110% teknisk nå etter litt småpirk og kjøpt ny i norge med fult servicehefte så skiller seg litt fra mengden. Jeg krysser fingrene for at jeg får meg denne som vinterbil!

 

Skal holde deg oppdatert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg _VIL_ men må få solgt TT´n først! Jobber med saken, alt er i 110% teknisk nå etter litt småpirk og kjøpt ny i norge med fult servicehefte så skiller seg litt fra mengden. Jeg krysser fingrene for at jeg får meg denne som vinterbil!

 

Skal holde deg oppdatert!

 

JA bare å holde meg oppdatert ;) bilen er jo sikkert ikke solgt iløpet av neste uke så du har jo muligheten ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan selges for 85 000 ved raskhandel!

 

BUMP! ingen som vil ha perfekt vinterbil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 95 mod a4 tq sedan som jeg nettopp har kjøpt selv hvis det kan være til inntresse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 95 mod a4 tq sedan som jeg nettopp har kjøpt selv hvis det kan være til inntresse

 

Har du bilder av den? mere info?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump, ny pris, selges for første som kommer med 80 000,-

 

Lagt til etter 6 dager 4 timer:

 

Solgt til en hyggelig kar fra hamar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.