Anbefalte innlegg

Noen som har oversikt over hvor vi har klubbrabatter her på Nordmøre?

Det var da veldig liten aktivitet på denne siden.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har rabatter hos BilXtra på Løkkemyra, Bilmax i Surnadal og Sunndal, BigWheels på Løkkemyra, samt at Bilsentrum på Løkkemyra gir 15% på deler og slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da veldig liten aktivitet på denne siden.. :P

I forhold til medlemsantall(aktive) synes jeg aktiviteten er bra :)

For at det skal skje noe i lokallagssammenheng trengs det at flere tar initiativ til å gjøre noe, det går dessverre ikke så veldig fort fremover med bare hengere :) Vi er på en måte slik halvveis i startgropa ennda, mange VACN-medlemmer på Nordmøre vet kanskje ikke at det er blitt opprettet et lokallag, samtidig er ikke alle på nett(forstå meg rett) og der har vi nok en jobb fremfor oss. Geografien er ikke vår venn, noe som vanskeliggjør ting, derfor har vi prøvd å møtes på "halvveien" til lokallagsmøter. Tar gjerne i mot forslag til aktiviteter, legg inn en post her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=22776 så får vi se at saker og ting begynner å skje : ja :

Håper samtidig å se deg(og flere) på neste lokallagsmøte!

Hilsen lokallagslederen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når og hvor er neste møte?

Er kanskje ikke avgjort ennå..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når og hvor er neste møte?

Er kanskje ikke avgjort ennå..?

 

Såvidt jeg vet er ikke dette avgjort ennå nei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er på en måte slik halvveis i startgropa ennda, mange VACN-medlemmer på Nordmøre vet kanskje ikke at det er blitt opprettet et lokallag, samtidig er ikke alle på nett(forstå meg rett) og der har vi nok en jobb fremfor oss.

 

Jeg vet ikke om du husker det, men her kan det nevnes at jeg skrev en notis som ble innsendt til redaksjonen i Treffpunkt. Meningen var egentlig at denne artikkelen skulle være med i forrige nummer, men det rakk vi akkurat ikke. Så derfor ble det sagt at den skulle komme med i det nummeret som nylig kom ut, noe den altså ikke gjorde. I allefall har ikke jeg klart å finne den, og jeg er litt skuffet over det.

Men jeg skal kontakte redaksjonen igjen og nevne saken, evnt. kan jeg skrive en ny og oppdatert artikkel hvor vi prøver å presentere oss. Og da tar jeg mer enn gjerne imot meninger, tekst etc. som andre medlemmer på Nordmøre mener bør være med. Så stå på folkens kom med det dere har! Hehe, så skal jeg se om jeg ikke får snekret sammen noe.

Evnt. kan 'nye tilkomne' medlemmer kanskje sende meg noen bilder av bilene sine hvis de har, slik at vi kan legge ved noen bilder. Har allerede noen bilder fra dere 'gamle medlemmer', men hvis dere evnt. skulle ha nyere bilder dere vil ha med isteden for de gamle så er det vel bare å komme med de også ;)

 

Ellers skal vel vi på Nordmøre også få til et 'bra' lokallag en dag, bare vi får litt tid på oss! Vi er ennå i startgropa, og trenger noe tid på å 'bygge oss opp' litt. Men det kommer, bare vent... Vi har jo også allerede prøvd å fått arrangert ett vintertreff, men dette måtte desverre avlyses da det 'spolerte' seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Savnet også innlegget i Treffpunkt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.