Anbefalte innlegg

Spm: Kem er eier av Q5 som stod på stand tilsalgs?

 

 

PS: Har også med hjem en pose med klistremerker og div til lokallaget:-)

 

stemmer som kim sier. Q5en er TS-racing sin og har en widwbody kit fra caratere og 23" hjul fra delta med pirelli pZero nero 315/25-23

 

bilen er til salgs også og går for 700.000 kroner

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det var kjempeflott å se klubben representert i helga :) Må si at de andre bilklubbene som var til stede ikke helt hadde den samme stilen. Så all ære til de som har stått på : rock :

 

mvh

 

Even

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det var kjempeflott å se klubben representert i helga :) Må si at de andre bilklubbene som var til stede ikke helt hadde den samme stilen. Så all ære til de som har stått på : rock :

 

mvh

 

Even

 

Må si meg ganske så enig, gikk jo seff noen runder på messa og tittet litt, de andre klubbene hadde bare 2-4 biler stående rett på gulvet og uten noe på veggene.

Så vil også rette en stor takk til Joachim Næss som har laget/designet de vegg bannerene vi hadde på standen.

De viste liksom hvordan klubben representerer seg på alle mulige måter fra sommer til vinter og ikke minst mennesker.

Håper disse kan komme godt til nytte på andre treff også!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ER det noen som har ett bra (og høyoppløselig) bilde av klubbstanden med alle fire bilene på til Treffpunkt? Trenger også bilder derfra om noen har tatt mens det var MASSE folk innom :)

 

Jeg fikk nemlig bare bilder derfra før quattroen til Øystein kom på plass :=

 

Send det til treffpunkt@vwaudi-club.no så fort som mulig

 

 

Så vil også rette en stor takk til Joachim Næss som har laget/designet de vegg bannerene vi hadde på standen.

De viste liksom hvordan klubben representerer seg på alle mulige måter fra sommer til vinter og ikke minst mennesker.

 

Takk for det, men jeg kan ikke ta æren helt alene her. Styret har helt siden før nyttår hatt planer om disse bannerene og spurte meg om bilder. Jeg foreslo at jeg kunne lage noe sammen med RedRabbits, og resultatet ble det dere så på veggene på messa.

 

Tanken min var å vise frem hva klubben er; nemlig de samme tingene som gjorde klubbstanden til den desidert beste entusiaststanden på messa -Masse bra folk, bra biler og ett kjempesamhold.

 

Så takk heller alle fra styret som stilte opp hele helgen, de som velvillig stilte ut bilene sine og alle som var innom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ER det noen som har ett bra (og høyoppløselig) bilde av klubbstanden med alle fire bilene på til Treffpunkt? Trenger også bilder derfra om noen har tatt mens det var MASSE folk innom :)

 

Sendte de jeg tok.

Delt opp i maaaaaaange mailer da vi har begrensing på jobben :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Så takk heller alle fra styret som stilte opp hele helgen, de som velvillig stilte ut bilene sine og alle som var innom :)

 

da retter jeg jeg også en stor takk til ALLE sammen : vinke :

 

 

edit: har også sendt en (eller 2) mail med noen bilder fra meg, om det er brukenes.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det var kjempeflott å se klubben representert i helga :) Må si at de andre bilklubbene som var til stede ikke helt hadde den samme stilen. Så all ære til de som har stått på : rock :

 

mvh

 

Even

 

Så enig! Dette var et kjempeflott stand og representerte klubben på en høy nivå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk en hilsen fra Norges Varemesse.

Er dessverre ikke noe film fra vår stand:

 

Godt nyttår og vel overstått jul!

 

Noen ildsjeler der ute har jobbet hardt for å dokumentere Oslo Motorshow 2011. Daniel Hovdahl og jeg Henrik Oulie lagde denne filmen som en samle film av egen interesse da de synes Oslo Motorshow alltid er topp å dra til!

 

En stor takk til guttene!

 

 

 

 

Med vennlig hilsen

Per Sårheim

Salgsansvarlig

Norges Varemesse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.