Anbefalte innlegg

Har gått mye frem og tilbake siste dagene siden jeg egentlig har mer lyst å bruke penger på Golfen i stedet for at madammen skal være uheldig med drømmefelgene mine. Derfor vurderer jeg å selge slik at noen andre heller kan nyte dem. :)

 

IMAG0116.jpg

IMAG0466.jpg

 

Har kjørt med dem en sesong og fremstår som MEGET pene!

 

Størrelse: 19"

Bredde: 8,5"

ET: 43

 

Original tilbehørsfelg til Audi A4 B8. Disse felgene er laget for å tåle en trøkk. For at de skal tåle mer så har de hulet ut eikene på felgene i stedet for at det skal være et massivt stykke.

 

Kantene på eikene er maskinert og lakkert med klarlakk.

 

Må ikke sammenlignes med RS5 felg bl.a som har nesten samme design.

 

Nypris på disse ligger på 11000kr ca pr.felg. Samlet nypris på 44000kr ca.

 

Selges uten dekk til 18000kr/bud. Kan selges med 20mm/15mm skrudde spacere for en 1000lapp ekstra.

 

Kan ta andre 19" felger med dekk som delbetaling.

 

Nypris: 15000kr. mistet den ene felgen i marken når de skulle vinterlagres og har noen bittesmå hakk på to av eikene. Slår derfor av 3000kr på prisen.

 

Kan ta 18"/19"/20" felger med dekk som delbetaling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gått mye frem og tilbake siste dagene siden jeg egentlig har mer lyst å bruke penger på Golfen i stedet for at madammen skal være uheldig med drømmefelgene mine. Derfor vurderer jeg å selge slik at noen andre heller kan nyte dem. :)

 

Har kjørt med dem en sesong og fremstår som MEGET pene!

 

Størrelse: 19"

Bredde: 8,5"

ET: 43

 

Original tilbehørsfelg til Audi A4 B8. Disse felgene er laget for å tåle en trøkk. For at de skal tåle mer så har de hulet ut eikene på felgene i stedet for at det skal være et massivt stykke.

 

Kantene på eikene er maskinert og lakkert med klarlakk.

 

Må ikke sammenlignes med RS5 felg bl.a som har nesten samme design.

 

Nypris på disse ligger på 11000kr ca pr.felg. Samlet nypris på 44000kr ca.

 

Selges uten dekk til 18000kr/bud. Kan selges med 20mm/15mm skrudde spacere for en 1000lapp ekstra.

 

Kan ta andre 19" felger med dekk som delbetaling.

 

Kule hjul, spinnvill nypris, står til 25.000 kr for alle 4 fra Audi her.

http://forhandler.volkswagen.no/photoalbum/view/?size=org&id=24814&type=1

 

Lykke til med salget!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøres kampanje på de nå ja, men de går snart tilbake til fullpris.

 

Lufter bare salg egentlig, trenger ikke selge heldigvis.. :)

 

Takk for det.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..er fra 2oo8 den kampanjen, så er litt feilnå refere til den nå - 3år i etterkant;-) disse koster 40k nå om dagene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..er fra 2oo8 den kampanjen, så er litt feilnå refere til den nå - 3år i etterkant;-) disse koster 40k nå om dagene.

 

Hehe, se der ja.. det la jeg aldri merke til. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..er fra 2oo8 den kampanjen, så er litt feilnå refere til den nå - 3år i etterkant;-) disse koster 40k nå om dagene.

 

Vis meg en kjøper som har betalt 45.000 kr for disse 4 felgene, så skal jeg godta det som en veil.pris. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ikke snakk om en kjøper som har betalt 45000kr for disse felgene. Det er jo snakk om at felgene har den utsalgsprisen. Om folk får kjøpt de for 4000kr eller 45000kr er vell lite relevant? Folk pruter, og folk pruter ikke. Kommer jo ann på personen som har kjøpt de. Er vell det samme hva du godtar som utalgspris, det er samme utsalgspris alikevell fra forhandler.

 

Hvis du kjøper felger til 5000kr nytt som er verdt 15000kr så må du ta utgangspunkt i 5000kr når du selger de? Det er jo det du sier her Runar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ikke snakk om en kjøper som har betalt 45000kr for disse felgene. Det er jo snakk om at felgene har den utsalgsprisen. Om folk får kjøpt de for 4000kr eller 45000kr er vell lite relevant? Folk pruter, og folk pruter ikke. Kommer jo ann på personen som har kjøpt de. Er vell det samme hva du godtar som utalgspris, det er samme utsalgspris alikevell fra forhandler.

 

Hvis du kjøper felger til 5000kr nytt som er verdt 15000kr så må du ta utgangspunkt i 5000kr når du selger de? Det er jo det du sier her Runar.

 

Det er totalt irrelevant hva kjøper har betalt, men jeg syntes bare det er tildels misvisende å henvise til veil.pris på 45.000 kr når de ble solgt for 25.000 kr (i 2008).

 

Uansett, høy veil.pris (selv ved tilbud) bidrar jo til at felgen blir solgt i et fåtall eks og blir da mer eksklusiv/sjelden på markedet, noe som drar bruktprisen opp.

 

Men sånn sett er det kanskje mer kritikk av Audi sine veiledende priser da, for med disse nivåene kjøper ingen varer til fullpris, dvs selv "mannen i gata" får sannsynligivs 25-30% på veil.pris og da setter man på en måte sin egen veil.pris i et merkelig lys.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er totalt irrelevant hva kjøper har betalt, men jeg syntes bare det er tildels misvisende å henvise til veil.pris på 45.000 kr når de ble solgt for 25.000 kr (i 2008).

 

Uansett, høy veil.pris (selv ved tilbud) bidrar jo til at felgen blir solgt i et fåtall eks og blir da mer eksklusiv/sjelden på markedet, noe som drar bruktprisen opp.

 

Men sånn sett er det kanskje mer kritikk av Audi sine veiledende priser da, for med disse nivåene kjøper ingen varer til fullpris, dvs selv "mannen i gata" får sannsynligivs 25-30% på veil.pris og da setter man på en måte sin egen veil.pris i et merkelig lys.

 

25000kr var fortsatt på kampanje og ikke en pris som er til vanlig. Hvis en eller annen skulle få disse til 30%, noe som mest sannsynlig aldri hadde vært tilfelle med mindre vedkommende hadde noen kontakter eller skulle få kompensasjon for et eller annet så er fortsatt nypris over 30 000kr for et nytt sett.

 

Synes fortsatt ikek felgene er dårlig priset med tanke på at de bare er brukt et par måneder. Hvis du vil kverulere mer på prisen kan vi godt ta det på PM i stedet for at salgstråden skal bli brukt til dette. Takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tullete OT fra Runar: nei :

 

Griseråe felger: ja : Lykke til med salg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tullete OT fra Runar: nei :

 

Griseråe felger: ja : Lykke til med salg!

 

Ok jeg legger meg litt flat, ser den, nok OT, lykke til med salget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok jeg legger meg litt flat, ser den, nok OT, lykke til med salget.

 

Takk for det. :)

 

Lagt til etter 3 dager 22 timer:

 

Kan ta billig pendlebil + eventuelt mellomlegg i innbytte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nypris 15000kr. Kan ta innbytte i 18/19/20" sommerfelger med dekk + eventuelt mellomlegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BILLIG! Står slike utstillt på Møller Bergen i gunmetal/polert. Pris over 11.000 pr stykk. Noen kjøp min A4 og putt disse på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

And up it goes! :)

 

Byttes helst i andre felger 19/20" med dekk opp til 10k + mellomlegg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen 19" eller 20" de har lyst å bytte mot disse? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

19 eller 20 er konevennlig for min madam.. Hehe.. 18 blir litt for lite desverre... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilder av hakkene ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke det desverre da de ikke er lagret hjemme hos meg selv. Slik jeg husker det så var bare hakkene igjennom klarlakken og med litt våtslipp blir de nok ganske mye mindre synlig.

 

skal kanskje hente de i helga, så hvis jeg husker det kan jeg ta noen bilder. :) Perfekt fit for Touran. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.