Anbefalte innlegg

På forrige pizzamøte ble vi enige om et nytt styrevalg i lokallaget. Derfor lager vi en tråd til den som vil stille til valg.

1. Desember er fristen for påmelding til styrevalg!

Stillinger:

- Lokallagsleder: -Martin Skår

-kasserer: -Morten Skår

-Sekretær: -Morten Skår

-Styremedlem 1

-Styremedlem 2

-Styremedlem 3

Påmeldte styremedlmmer:

- Jimmie Nygård

- Andreas Olsvik

- Vegard Skorpen

- Espen Andre Nørve

- Marius Giske

- Ben Cato Eide

- Thomas Ellingsen

 

Håper mange melder interesse for å bidra til klubben da vi har ett litt for lite styre nå, eller ka Marius?: smil :

Skriv gjerne hvorfor du vil stille og hvilken stilling du vil fylle, trenger aktive folk som kan bidra til å få bedre samhold i lokallaget.: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra initiativ!

Det er flere andre lokallag som har fått på plass ett nytt og aktivt styre i det siste.

Lykke til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra Morten. Vi har ju diskutert et nytt styrevalg en stund no, og dette trengs før at vi i fremtiden ska kunna planlegge litt bedre. Med et nytt og større styre kan lokallaget få til mye morro og sosialt fremøver.

 

Sjøl så stiller ja til valg som styremedlem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra tiltak til å få friska oppigjen aktiviteten i lokallaget,det trengs :)

Er jo viktig med ett komplett styre om man skal arrangere treff og slikt igjen.

Om det i nøden mangler kandidater til styremedlemmer,kan jeg kanskje stille.

 

Har vi en frist dato for styrevalget?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og kan om nøden stille som styremedlem. Hadde vært artig å fått arrangert noen små turer, treff og turer til større treff/trackdays.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra tiltak til å få friska oppigjen aktiviteten i lokallaget,det trengs :)

Er jo viktig med ett komplett styre om man skal arrangere treff og slikt igjen.

Om det i nøden mangler kandidater til styremedlemmer,kan jeg kanskje stille.

 

Har vi en frist dato for styrevalget?

 

Frist er vel ikke satt, men skulle ha fått det til kanskje før nytt år?

 

Eg stiller gjerne som kanditat både som leder og styremedlem.

Angående selve stemmingen til valge, er det noen som har et bra forslag til hvordan vi kan gjer dette? tidligere har det bare blitt bestemt på pizzamøta vi har hatt, men det blir jo da ikke så mange som blir med på stemmingen.

Ser enkelte andre lokallag sender brev med utfylt stemmesedler til en bestemt person, men veit ikke om det blir noen fler som stemmer da?

Et annet forslag eg har hørt er å bruke stemme fungsjonen her på forumet, men da kan folk fra andre lokallag også stemme, noe som kanskje ikke er så bra siden det er et lokalvalg:p?

 

Forslag??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger no ikke å gjør det så vanskelig da :P Martin du blir leder åsså trykke vi inn diverse folk på resten.. Jeg står vel som nestleder/lokalagskverulant men den stillingen trenger vi jo egentlig ikke. Jeg kan stille meg disponibel til styremedlem om det trengs :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stiller som kandidat til kasserer og sekretær. Desse to kan vel gå under samme posisjon dersom ingen melder seg til en av delene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stiller som kandidat til kasserer og sekretær. Desse to kan vel gå under samme posisjon dersom ingen melder seg til en av delene?

 

Det går nok sikkert bra ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott tiltak, eg kan stille som styremedlem. vist dokke vil ha meg som det ja ;-) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan sikkert stille dersom dere ønsker. Er vel ikke mange her spm kjenner til meg, bare Espen tenker jeg, siden han kjøpte min hvite Golf :) Kan ikke å skru, men er god på skitprat og kreative tanker :) Og veldig glad i VW og Audi.

 

Håper på at Espen kan snakke min sak hvis noen har spm om meg :) Hvis ikke er det bare å spørre meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at du melder deg!

skrive deg opp som kandidat til styremedlem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt noen dager igjen til frist,så det er fullt mulig å melde sin interesse for kandidatur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er fristen for påmelding ute, med mindre noen hiver seg med før 12 ikveld:)

 

Ålesund lokallags leder:

- Martin Skår (ingen motkandidat)

 

Kasserer og sekretær:

- Morten Skår (ingen motkandidat)

 

Som kandidater til styremedlem 1, 2 og 3 er det påmeldt 7 stk, siden det bare skal være 3stk styremedlemmer skal det holdes valg.

Hvordan vi gjør dette kommer vi tilbake til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

STEM PÅ JIMMIE SÅ FÅR NI GODIS OG SNOPP:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søndag 8 januar bilr det pizza møte på peppes moa kl. 7. Da blir de avstemming av styremedlemmer. Alle som stiller som kandidat bør stille. Alle som vil stemme må også møte. Vi tar handsopprekning ved avstemmingen. Vi kommer også til å prøve å få laget til en termin plan over aktiviterter som skal skje i klubben dette året.

 

håper mange møter så vi får en god start på det nye året!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På jobb da så bare å stryke meg :) Lykke til med valg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pisse dårlig oppmøte!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synst det var litt dårlig oppmøte: oppgitt

Det vart derfor ikke valg styremedlemmer denne gangen, da bare 3 av kandihiddenne møtte opp og vi var bere i underkant av 10 stk. som møte.

Det blir derfor et "ekstra ordinært valgmøte" i februar. Det blir laget egen tråd angående dette.

Videre kommer vi til å legge ut litt om det vi som møtte har planlagt for det kommende året.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å legge ned hele bøtteballetten! Spørs om vi må invitere på fest for at folk ska dukke opp : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å legge ned hele bøtteballetten! Spørs om vi må invitere på fest for at folk ska dukke opp : rolleyes

 

kverulanten slår til igjen;) vi kan jo ikke ver såå negativ enda:p vi får invitere på FEST på peppes pizza med pizza, brus og nytt styremedlems valg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle i lokallaget vil vel at det ska skje noe i år? Nordvest treffet va ju dritbra me festen på Buda:D No handler det om at få et styre som kan komme igang med planlegging før et større og enda bedre Nordvest treff, pluss e del andre ting. Det eneste vi må gjer er å møte opp EN kveld å spise pizza på peppes og gi vår stemme, det må vi vel klare av:p

 

Kan informera om at pizzan på Peppes er knallgod! Vi spiser så mye vi vil, prisen er ca 100-110 kr/pers inkl brus(124 kr med STOR brus).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.