Vw golf c 1.5 omgjort til 1.8 weber med div wolfsburg og BBS 15" 15 000 uten BBSfelg

Anbefalte innlegg

vurderer litt salg av golfen min.

EUgodkjent til 2013

godkjent hjulbredde,godkjent senket,godkjent effektanlegg. helt nytt kn filter , nye plugger,wolfsburg interiør deler,gti leppe og nye høytalere fra Focal CVX kaross har gått 229 000 km og Motor har gått i over kant av 170 000 sier forrige eier. går som ei kule med 1.8 motor med weber og knfilter

 

ikke rusthull.. noe små lakkrust er det litt i hjulbuene fremme og litt flasset av på soltaket. ellers en knall bil.

 

 

 

selges i kronasj eller byttes i en Golf 4 / kan ta delbetaling i 19" 5x112 til Audi A4 B5

 

åpen for bud så langt. tenkte meg 20000 da får du med BBSene+ spiller og 15 000 uten bbs ene

 

Lagt til etter 2 timer 44 minutter:

 

kan gjerne byttes inn i Bmw også :)

 

Lagt til etter 3 Days 10 Hours:

 

selges mellom 20-15 000. førstemann til mølla prinsippet. trenger å selge pga mer enn nok med 1 bil.

293319_10150315053575949_531930948_8238572_639138773_n.jpg

295730_10150294793770949_531930948_8121595_1395377210_n.jpg

337970_10150297826080949_531930948_8137392_1499649845_o.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er det vinterkupp til 20 000 for en skikkeli god Golf mk1 med BBSene men uten Focal Høytalerne :)!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken BMW er du interessert som bytte da?

Denne: BMW.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har pm

 

det går egentlig mellom E30-E36-E28-E34-E32 men det må være rundt samme pris rangen så jeg ikke ender opp med meget stort mellomlegg. det er vel denne oppskrifta går etter :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor holder du til?

Bilder av motor og interiør ?

Den er ikke godkjent med motor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke godkjent motor desverre :) har vært stoppa noen ganger men polisen har ikke brydd seg med meg ivertfall :P

 

kliss lik motorer gitt...

 

Holder til i Møre og Romsdal.

 

skal få lasta opp noen bilder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer med litt mer informasjon da jeg har vært i snakk med gamle eiere.

 

Denne motoren har gått nermere 250 000 for å virke vertfall mer riktig den har fått nye bremser rundt på rundt 200 000 km på tellern så det er ganske nytt.

 

den er litt kranglete når den er kald og må nok noen justeringer til etter at jeg fikk taki den så var det en forferdelig ettertenning som er 90% borte nå da tennings rekkefølgen var feil.

 

flasset av litt lakk på soltaket og et merke i døra samt små lakk rust, ellers er interiøret helt og greit foruten en slitasje(ikke hull) på venstre side av stolen på førersiden. varme apparat knapper kan man ikke stille på bare på varm og kald luft gjennomstrømning men den står konstant på hastighet 2. ( greier ikke å rikke knappen ) skulle gjerne beholdt bilen men etter slik som det er for tiden i heimen og med meg selv så vurderer jeg sterkt og selge. skal få opp flere bilder snart da helgen har vært noe trasig for meg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. jeg som er en av de gamle eierne,

jeg som har gjort det meste med bilen.

jeg solgte bilen i mai i år,

Det med varme apparatet er er trolig vaieren som har løsna og kilt seg, gjorde det et par ganger til meg ikke et stort problem og fikse.

Hva som er gjort med bilen siden jeg solgte den kan jeg ikke svare på.

Men kan prøve og hjelpe viss noen har noen spørsmål.

 

Dårlig bilde, men slik så den ut innvendig når jeg hadde den

213.jpg

 

Mats

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser kliss lik ut inni.

 

Lagt til etter 7 timer 14 minutter:

 

kan også byttes i en Mk1 Caddy :D bensin type. :)

 

Lagt til etter 1 Day 5 Hours:

 

nye bilder

 

enda flere bilder BILEN KAN SELGES BILLIGERE UTEN SOMMER HJUL og focalene første mann med 15 000 får den på vinterhjul uten pigg.

 

Lagt til etter 16 minutes:

 

stor mulighet for å bytte i en hel manta med doble runde lykter fremme ( 80 mod ) :) det er en av drømme bilene å eie!

 

Lagt til etter 4 dager 11 timer:

 

skal få med alt i en bytte handel i en Opel Manta 80 mod gjerne GSI :)

IMG_0002.JPG

IMG_0003.JPG

IMG_0004.JPG

IMG_0005.JPG

IMG_0006.JPG

IMG_0007.JPG

IMG_0008.JPG

IMG_0009.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttes i en Eu godkjent Golf 2 :D med justerbart senkesett og da uten bbsene mine + focalene. setter inn noe annet merke av høytalere og leveres på noen gode piggfrie hjul på stålfelg,.. her er det god sjangs for å få seg en skikkeli kul 1.... byttes med en gang mot en 2er med montert justerbart senkesett og har værtfall tuv papirer på det. !!! . må være 1.8! 90hk.. har da deler til 1.8 g2 liggenes og vært knall å fått brukt d. rust er ikke av problem men svære hull vil jeg være frabedt fra.

her snakker vi heller ikke mellomlegg om G2n er ok.

skal ha stor prosjekt med Polizei golf 2.

 

kan også slenge på orginal lyktene om noen vil ha dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har fått Mk3 stoler i seg i svart deilig skinn! og motoren går bedre nå om dagen!

 

byttes i Manta!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne også vært interessert i Golf 2 men bare innsprøytnings motor 1.8 osv

 

Lagt til etter 2 dager 6 timer:

 

og jetta 2 da såklart :) samme om det er pre 90 eller etter 90 .. bare den er hel og går.. evt mellomlegg fra deres side om den ikke er i orden men det kommer vi fram til på en eller annen måte :) må være 1.8 innsprøyt.. vil ikke ha diesel heller :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jetta 2 anyone?

 

Lagt til etter 20 Hours 55 minutes:

 

caddy mk1 ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en golf 2 som er rustsveisa og lakkert matt svart. 1.8 i motor som står i, gått 185k. senka 40mm, men intet er godkjent i vognkortet foreløpig. 3" hjemmesveisa eksos, skremmer de fleste gt bilene. 3dørs.

 

14wd9k.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stenger tråd pga dårlig tilbakemelding og nermest null respons. Golfen blir lagra på låven noen år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.