Anbefalte innlegg

Damekjørt Merida Road Racing sykkel selges for bekjent.

 

Modell: Road lite 905

Str: M 54-56 cm

 

Landeveissykkel med girgruppe fra Shimano Ultegra. Ultegra er det nest beste nivået av Shimanos landeveis komponenter, dette plassert på Meridas lette Lite aluminiumsramme, gjør dette til en rask og driftsikker sykkel, som gjør den til en flott trenings og konkuranse sykkel!

 

Nye dekk og sete.

Pris kr 5000,-

 

Mobil: 99035440

 

 

IMAG0159.jpg

 

IMAG0162.jpg

 

IMAG0160.jpg

 

IMAG0161.jpg

 

IMAG0164.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vår og tid for sykkel sesong, ingen som vil Ha seg en billig sykkel: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor så langt unna atte. Årsmodell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne sikkert vert mulig å fått sendt med nattbussen Førde - Oslo. Jeg er ikke sikker men den er pent brukt i noen år. Kostet 18000,- ny hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo en del nærmere, så skulle sikkert klart å få til det. Venter svar på et meget godt tilbud på ny sykkel, så må se an litt.

 

Har du hatt den siden den var ny? Evt hvor lenge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka høgde passer den til???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo en del nærmere, så skulle sikkert klart å få til det. Venter svar på et meget godt tilbud på ny sykkel, så må se an litt.

 

Har du hatt den siden den var ny? Evt hvor lenge?

 

Jeg bare hjelper en god venn med salg her. Hun er 2 eier mener jeg og er ikke blitt brukt i hennes eie. Bare stått inne i kjeller.

 

Ka høgde passer den til???

 

Det vet jeg ikke helt men skal ikke det gå an å finne ut når en ser str på sykkel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo en del nærmere, så skulle sikkert klart å få til det. Venter svar på et meget godt tilbud på ny sykkel, så må se an litt.

 

Har du hatt den siden den var ny? Evt hvor lenge?

 

Jeg bare hjelper en god venn med salg her. Hun er 2 eier mener jeg og er ikke blitt brukt i hennes eie. Bare stått inne i kjeller.

 

Ka høgde passer den til???

 

Det vet jeg ikke helt men skal ikke det gå an å finne ut når en ser str på sykkel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte str M når jeg sykla aktivt. Jeg er 183cm og da passet den ypperlig. Da er setet justert ganske høyt oppe. Jeg hadde også Merida bare en noe vassere utgave, men regner med at str er lik :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte str M når jeg sykla aktivt. Jeg er 183cm og da passet den ypperlig. Da er setet justert ganske høyt oppe. Jeg hadde også Merida bare en noe vassere utgave, men regner med at str er lik :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står et tall på ramma f.eks. 52 cm. Det kan være flere størrelser innen M-ramme.

 

På terreng bruker en tommer, hvor 17" 18" og 19" er str M.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo en begynnelse, men blir nok ikke solgt for den prisen. Så buda må nok opp.

Såg det lå samme sykkel til salgs på finn nettopp, til 8000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

si 3000,- skal jo hentes og:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke solgt under 5000

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.