Forslag til aktiviteter(Nordmøre)

Anbefalte innlegg

Etter en rolig kald vinter er det på tide å sparke litt fart i aktiviteten i lokallaget. Dette er vårt første aktivitetsår, så jeg mener ikke vi skal fly, men komme med gode forslag til aktiviteter utover året.

Dessverre ble det ikke noe av glattkjøringen på Orkanger i februar, men håper det lar seg gjøre en gang utpå sommeren. -Det var mitt forslag, andre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skulle kanskje prøvd å fått til et 'ordentlig' lokallagsmøte mot sommeren en gang, der hvor alle møtte opp med bilene sine etc. Så kunne vi ha en dag ilag hvor vi kunne slappe av, spise is (namnam), diskutere/utveksle erfaringer, råd etc og finne på et eller annet 'sprell' eller noe slikt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde kanskje vært en ide å dratt på ett av de andre lokallaga sine samlinger, om de skal ha noen "street meets" frammover. Så kan jo vi nordmøringene stille ut også? Så kan hende vi får noen ideer? ?

 

???

 

??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi satser på å få til vårmønstring igjen iår som ifjor. Og denne gangen skal jeg ikke på fest kvelden før så jeg kommer meg opp i tide. :D

 

Ifjor kom ganske mange fra Ålesund og det gjorde at det ble ganske fullt etterhvert. Dersom like mange kommer i år, må vi vurdere å flytte oss til et sted med større plass. Lurer på å høre med Møller lokalt. Mer info kommer senere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Let us know! =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan jo spørre en gårdbruker om å brøyte opp et jorde som vi kan leke oss på :) Bør vel helst være en åker som likevel skal pløyes, og litt kulde slik at "banen" får en skikkelig såle.

Skriv opp alt dere kommer på så kan vi ta en vurdering under et lokallagsmøte.

Viser også til tråden til Trondheim: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=18919

Burde vel kanskje ha et omfattende møte snart også!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frisker opp denne tråden litt... Forslag til ting?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.