Helt rå komplette raceseats nå m/ flere alternativer

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Jeg kan nå få tak i og levert noen rå playseats komplette med 5.1 surround, brakett for 24" skjerm m.m... Slike seter/simulatorer finner man blant annet på nurburgring samt flere andre steder.!

Disse koster i utgangspunktet 1069 eur pluss frakt og mva full rigget.

 

Ved gruppekjøp av 5stk eller fler kan jeg få følgende priser:

 

Nå har jeg mer informasjon.

 

Jeg må stå for bestilling og betaling, jeg betaler kun kjøpesum og frakt ex. mva. Blir sendt med UPS. Leverandør sender direkte til hver enkelt:-) UPS sender i etterkant ut faktura for mva til hver kjøper.

 

Forskjellige alternativer:

 

1. Raceroom playseat uten G27 og surround lyd, men med alt av festemateriell og plater kr. 3800 ink frakt til din adresse

 

2. Raceroom playseat med G27, uten surround, men med alt av festemateriell og plater kr. 5500 ink frakt til din adresse

 

3. Raceroom playseat med G27 og surroundlyd, komplett som på bilde med alt av fester kr. 6202 ink frakt til din adresse

 

For de som vil dra den helt ut og ha brakett for 3 skjermer, så var ikke prisen på denne klar riktig ennå. Men kan enkelt eventuellt etter bestilles....

 

Tar selvfølgelig forbehold om endring i valuta.

 

Alt finnes på lager hos leverandør og kan leveres så snart vi er mange nok og penger er på konto så jeg får betalt alt som skal sendes. De som vil ha sender meg en pm med fullt navn, adresse, postnummer, e-post og kontakt telefonnummer. Så sender jeg betalingsinformasjon.

 

Jeg har selv kjørt i dette sete, og jeg har ikke før opplevd så stabile og gode konstruksjoner. Ikke noe slark eller tjavs!

 

Her kommer bildene.

 

raceroom-home-simulator-pf51-001.jpg

raceroom-home-simulator-pf51-002.jpg

raceroom-simulator-detailbild-013.jpg

raceroom-simulator-detailbild-012_1.jpg

raceroom-simulator-detailbild-014_2.jpg

raceroom-simulator-detailbild-010_1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er prisen delt på 5 eller pr stk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er prisen delt på 5 eller pr stk?

 

hehe, det er nok pr stk gitt... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har g25 rattet.. Så går det an å kjøpe dette uten 5.1 lyd å rattet? Pris da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det vil komme på ca 3800 ink mva og frakt til meg.:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har g25 rattet.. Så går det an å kjøpe dette uten 5.1 lyd å rattet? Pris da?

 

Jeg har sendt epost med forespørsel på flere typer pakker nå, så kommer tilbake med pris på:

 

1. Komplett med alt av braketter, festeplater etc uten G27 og 5.1 lyd.

 

2. komplett med alt av braketter, festeplater og G27 etc, uten 5.1 lyd.

 

3. Stativ for 3 skjermer istedet for 1...

 

Dette skulle man tro var veldig interessant i og med det nå kan brukes til alt og er kompatibelt med hva enn det skulle være av spillmaskiner og pc'er:-D

 

Bare og trå til og unne seg selv en julegave: rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hiver meg på om vi blir 5stk. Hadde vært moro å fått skikkelig "kjøretrening" før sessongen :)

Også så fin julegave fra meg til meg da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og skal ha, selvfølgelig:-D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hiver meg på om vi blir 5stk. Hadde vært moro å fått skikkelig "kjøretrening" før sessongen :)

Også så fin julegave fra meg til meg da.

 

 

Kan informere om at våler er å finne i simulatoren fra raceroom, samt at flere baner er under produksjon. Nye rudskogen skal også komme etterhvert.:-D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må da være flere som er interessert i dette? Det er jo et kanontilbud.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er med på den regner jeg med

 

Da er vi 3stk, jo fler jo bedre... Kansje også prisen kan dekke frakten internt i norge fra meg. Om vi blir mange selvfølgelig:-D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg mer informasjon.

 

Jeg må stå for bestilling og betaling, jeg betaler kun kjøpesum og frakt ex. mva. Blir sendt med UPS. Leverandør sender direkte til hver enkelt:-) UPS sender i etterkant ut faktura for mva til hver kjøper.

 

Forskjellige alternativer:

 

1. Raceroom playseat uten G27 og surround lyd, men med alt av festemateriell og plater kr. 3800 ink frakt til din adresse

 

2. Raceroom playseat med G27, uten surround, men med alt av festemateriell og plater kr. 5500 ink frakt til din adresse

 

3. Raceroom playseat med G27 og surroundlyd, komplett som på bilde med alt av fester kr. 6202 ink frakt til din adresse

 

For de som vil dra den helt ut og ha brakett for 3 skjermer, så var ikke prisen på denne klar riktig ennå. Men kan enkelt eventuellt etter bestilles....

 

 

Tar selvfølgelig forbehold om endring i valuta.

 

Alt finnes på lager hos leverandør og kan leveres så snart vi er mange nok og penger er på konto så jeg får betalt alt som skal sendes. De som vil ha sender meg en pm med fullt navn, adresse, postnummer, e-post og kontakt telefonnummer. Så sender jeg betalingsinformasjon.

 

Med vennlig hilsen

 

Lasse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen fler? Må da være fler som har lyst på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ha om det er kompatibelt med Xbox 360

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kult men for 6000 kr synes jeg de kunne gjort en bedre jobb med tanke på festealternativet for subbern... her har vi da brukt 2 stykk strips til prisen av 0,50kr hehehe men spenstige stoler. har selv bygget egen i finner og det funka fett som faen men igjen så spilles det på projector og 7,1 surround :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har 7.1 og projector jeg og og jeg vil ha!

ingen andre som skal ha??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle som er interessert, kan sende meg pm med hva de ønsker. Skal få ordnet oppdaterte priser etc. Logitech G27 er vel kompatibelt med PC, PS3 og Xbox?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

G27 fungerer Xbox 360, men da må man ha en konverterer, en slik en. Ikke noe jeg ville ha anbefalt.. Video av konvertereren kan sees

. Ser ut som at man må styre mer fysisk på rattet enn hva som egentlig kreves på spillet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rattutslaget kan nok helt sikkert justeres ingame.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom vi noe lenger her? Jeg har nå fått min konverter og kommer til å kjøpe sete og g27 med det første. Er det flere som har samme følelsen om detta rattet på xbox?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.