Golf 2 delebil selges for vrakpant!

Anbefalte innlegg

Søskenbarnet mitt skal kvitte seg med en 91.mod mk2 Golf Pasadena.Har tenkt å kjøre på huggern med den,men om noen har lyst på en fullt brukbar billigbil som må fikses litt på er det bare å hente.

Motor er litt seigstarta,men gjør seg vel med nye plugger og fordelerlokk.

 

Noen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søskenbarnet mitt skal kvitte seg med en 91.mod mk2 Golf Pasadena.Har tenkt å kjøre på huggern med den,men om noen har lyst på en fullt brukbar billigbil som må fikses litt på er det bare å hente.

Motor er litt seigstarta,men gjør seg vel med nye plugger og fordelerlokk.

 

Noen?

 

ka feil da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt deg pm, jeg tar denne mest sannsynlig. send meg gjerne et nr jeg kan nå han på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei..

Glemte å svare på PM.

Tror det var snakk om noen bremser som var feil med,motor skulle vel fungere mener jeg på.

Jeg har ikke sett noe særlig på bilen,ble bare tipsa om at de skulle kvitte seg med den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei..

Glemte å svare på PM.

Tror det var snakk om noen bremser som var feil med,motor skulle vel fungere mener jeg på.

Jeg har ikke sett noe særlig på bilen,ble bare tipsa om at de skulle kvitte seg med den.

 

 

okok, har du et tlf nr så kan jeg høre litt med han:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okok, har du et tlf nr så kan jeg høre litt med han:)

40 22 40 94

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.