Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis forsker litt på baknav/spindel til hans Audi 80. Noen som har liggende?

 

mvh

Vegard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger noen på finn mener jeg,ellers så har jeg liggende med lager,skive i samme pakka fra en 2000 a4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger bare nav. Hva skal du ha?

 

RS2 har både feil hjullagerdim. og feil boltevastand i forhold til hva vi trenger. Ellers takk for tilbudet.

 

mvh

Vegard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal ha 75mm lager og de små akslene for å få 5 bolt passer det fra A4 med de minste motorene.

Resten er likt med 80 fra 92-96.

Delenr 8D0 501 653 B

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal ha 75mm lager og de små akslene for å få 5 bolt passer det fra A4 med de minste motorene.

Resten er likt med 80 fra 92-96.

Delenr 8D0 501 653 B

 

Tror du forveksler med foran ? Bak er alle modellene 75mm, tilogmed s4. Så da passer spindelene, som Vegard er på utkikk etter, fra alle A4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg vet godt hva som sitter framme på A4. De er allerede prøvd i Audi 80 baknav, og det fungerer ikke pga at det ikke finnes noen skiver som vil passe. Derfor er jeg på utkikk etter baknav fra A4Q. Som Julian skriver har A4 og S4 "bare" 75mm hjullager bak, og ®S2 B4 82mm hjullager bak.

 

mvh

Vegard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Facelift S4 og a4 2,8 har i hverfall 82mm bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Facelift S4 og a4 2,8 har i hverfall 82mm bak.

 

Har du fysisk sjekket dette? I følge delefilmen så er det samme nav og hjullager bak for alle A4 B5 S4 og Rs4, 75 mm. Derimot har S4 store indre ledd, 108mm. Som jeg skrev er det 82 mm fram på modellene du nevnte.

 

Men...er fortsatt interesert i nav.

 

mvh

Vegard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.