Anbefalte innlegg

På grunn av for mange pågående prosjekter VURDERER jeg å selge denne. Dette er bilen som Petter Øistad har påbegynnt.

 

Bilen er en helt villt rå rørramme basert på en audi s2. Den har Helt nytt chassis bygget fra bunnen.

Les Petters tråd om du ikke kjenner til bilen.

 

Her har man grunnlaget for en av Norges, om ikke verdens heftigeste Audier !!

 

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=59105&page=25

 

26225_10150158934870361_772615360_1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å liste opp løse deler her:

- Glassfiber panser

- Glassfiber dører

- Glassfiber Bakluke

- Glassfiber skjermer foran

- Glassfiber støtfanger foran

- Carbon "lyktedeksler"

- Motorfester for 5syl blokk (Mener det er med til girkasse og bakdiff også)

- Det sitter S2 tannstag + rattstamme på plass med custom styrestag pga bredden

- Det sitter custom rør bærebroer på plass, med uniballs mot ramme og helt spesielle boltersom gjør at man kan sette S2 nav rett på uniball ute. (bare disse boltene kostet meg 4000.-)

 

 

Når det gjelder tilstand, så vil jeg kalle ramma 95% ferdig sveiset. Karosseriet sitter i 4 sveisepunkter på en selvbærende rørramme. Det mangler helsveising på noen få skjøter opp mot taket.

 

Bakskjermer og tak er fortsatt i stål, det er sveiset inn scoop i taket for luftinntak til radiator i bagasjerom. Bakskjermene er breddet med glassfiber. Det har hele tiden vært meningen å ta avstøpninger av tak og skjermer, slik at dette kappes bort.

 

Selve rammen bærer litt preg av at eieren før meg hadde den stående ute. Det er noe overflaterust på rørene (Pusses lett bort) Jeg har pusset ned stålet som gjenstår i kaross, og hatt på litt rustgrunning for utseendets skyld.

 

Som man ser av linken under, så koster bare glassfiber kitet som er brukt som utgangspunkt ca 30000.- i tillegg kommer dørene til 4000kr pr stk. Dette er da priser i tyskland, + mva og frakt

 

http://www.ker-innovatec.de/en/fahrzeugbau-zubehoer/audi-s2-coupe-rallye/karosserieteile-version-ii-s2-r/bausatz-audi-coupe-rallye-ii-gfk-detail

 

Det er også norske papirer på ramma.. Da bilen er bygget på en norskregistrert S2.

 

Selges fortrinnsvis uten understell, Kan evt lages trillbar med 4bolt understell.

Har også S2 nav etc, ta kontakt for mer info om dette. (Dette selges IKKE løst)

 

Setter prisen til 30000 men er åpen for fornuftige bud, da jeg må rydde plass til andre prosjekter

 

Ta gjerne kontakt om det er noe du lurer på.

 

Mvh.

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan selges uten lyktedeksler,panser,bakluke og dører for 15000.- ved rask avgjørelse !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva vil du ha for lyktedeksel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

30000.- (Da følger resten med)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er denna fremdeles til salgs?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp til toppen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.