Hva med (H)julebord for Østfold lokallag?

Anbefalte innlegg

Som topic sier, Hva med julebord for oss i østfoldklubben?

 

Hadde vært koselig med en sammenkomst.

Jeg for min del kjenner ikke så mange her, så hadde vært fint å møte medlemmer og løste verdensproblemer over en pils...

 

Mvh

Håvard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er aldri fremmed for å (H)jule opp kroppen med litt alkohol jeg :) Så det kunne jo vært ytterst koselig.

Noen som har noen søte venninner borte i fredrikstad/særp traktene man kan sove hos også, så er det jo finfint? :P Tungvint å komme seg hjem til Askim igjen fra fest på den siden av Eastfold...

 

Hørte noen rykter om at Hr. Sjøvold trenger å få blitt kvitt noen trær som naboen hans eier også. Kanskje vi kan løse det verdensproblemet samtidig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det noen som sa vors og trefelling hos Sjøvolden?? : rock : Jeg er down på julebord :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bare finne en dato, for da er jo helt klart stedet i boks :D Kanskje jeg kunne blitt kjent med litt folk igjen jeg også, hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ser jeg er litt uoppdatert på forum den siste tide, men dere har tydeligvis kommet meg litt i forkjøpet her ja, hehe....

Tanken på julebord er faktisk vært der ganske lenge, bare ikke helt funnet ut hva som er best å gjøre!

 

Men kan vi ikke bruke denne tråden til litt innspill og ideer, så kan vi se hav vi får til?!

 

.....Uansett hvor digg det hadde vært å blitt kvitt noen trær, tror jeg de pent skal få lov å stå gett, hehe men ikke umulig man kan ta et vorspiel her, med litt bilfilmer og alkohol f.eks.....men lite trefelling :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tviler på at noen gidder å komme om vi ikke får tatt ned noen trær Alex, om vi ikke får lov så tar jeg ansvar for at det blir gjort uten at du er klar over det.. Jeg skal ihvertfall prøve å få med meg dette..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, om det ikke blir trefelling så stiller heller ikke jeg og Stamsaas opp! Så Bernhard! Vi må legge en plan!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da blei det dårlig med vors her ja :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da blei det dårlig med vors her ja :P

 

Du trenger jo ikke å vite NÅR det vors'et blir? Vi crasher bare huset ditt! Så må du pent bare bli med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drit i det da, vi sier bare at vi ikke skal knerte noen trær, om han lurer på hvorfor vi har med oss motorsager så er det til selvforsvar da det er mange voldteksmenn som løper rundt i gatene om dagen.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det noen som sa vors og trefelling hos Sjøvolden?? : rock : Jeg er down på julebord :)

 

Er noe med oss og trefelling tror jeg, hehe. Var vel naboen som felte eget tre da vi var her sist, men det var underholdende nok det : rock : ( et stk lite epletre vs elektrisk bajonettsag med blad fra 1940, gikk ikke så det spruta akkurat )

 

Men, finn en dato så det kanskje kan gå an for de av oss som gjerne må planlegge litt lenger frem enn neste helg å bli med også da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tar med motor sag og pils jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tar med motor sag og pils jeg :P

 

Hyyyyyysj, vi må trå litt varsomt her så Alex ikke mistenker noe....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.