Div. deler fra Golf 2 `86 GTI og `85 CL til salgs - oppdateres

Anbefalte innlegg

Driver og ribber en `86 GTI 16V, og får derfor en del deler til overs.

Det jeg skal ha selv, skal monteres i min gamle `85 CL, delene som byttes ut blir også lagt ut for salg etter hvert som de demonteres.

 

 

Helt vanlig frontlykter, en virker å være uoriginal, men ser ut som den andre: kr 100,-

 

384.jpg

385.jpg

386.jpg

 

Org. ratt, helt og pent: kr 250,-

 

387.jpg

388.jpg

 

Baksete, helt og pent, renses før salg, må hentes! : kr 400,-

 

389.jpg

390.jpg

 

Hvis noen er interessert, slenger jeg med førersetet for kr 100,- ekstra. Venstre lårstøtte slitt, revnet i sømmen oppe i høyre hjørne, som vist på bilde:

 

391.jpg

 

Hvis noen har lyst på "rat-panser", har jeg dette, som naturlig nok må hentes. Ikke bulkfritt. kr 200,-

 

392.jpg

 

 

Alle priser er diskutable :)

 

Alle deler befinner seg i Lom i Nord-Gudbrandsdal, men får jeg plass til det i bilen, kan det fraktes til f.eks. Otta eller Lillehammer.

 

Send PM eller SMS på 48 24 70 11

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

200 for baklyktene, har du noen bremseskiver til 88mod 1.6l liggende som ikke er utslitt? Tenker da på foran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

200+frakt er greit.

Bremseskiver til overs er det verre med, gitt. Send meg pm med adresse, så sender jeg betalingsinfo når jeg vet totalsum inkl. frakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er org sotet ja? Glemte å spørre om det:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.