Haugesund: Spesiell Golf III på Haugalandet?

Anbefalte innlegg

Har ved ett par anledninger møtt en sølvfarget Golf III den siste tiden som på avstand ihvertfall ser ganske så tøff ut.... ser bl.a. ut til å ha 9x16 felger. Noen som kjenner til denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har møtt på denne selv også om morgenen, fikk meg til å snu hodet vertfall, kom fra karmøy om morgenen vertfall mot haugesund, men har bare sett den ved en anledning.. lurer litt på hvem det er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok samme bil ja... har også møtt den på veg fra Karmøy om morgenene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helsveist badlook right?

 

OT: fått deg jobb Tord? isåfall hvor? tror jeg har møtt på deg også en morgen i rushen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jobbet en stund jeg nå... hadde ikke hatt råd til bil(er) ellers ;) Men kjører stort sett Passat pga den har barnesete montert, frua bruker stort sett Golfen...

 

Skal ikke si det sikkert om den har eller ikke badlook, men kan nok stemme, den skillte seg ihvertfall ut i morgenrushet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det gjorde den, går en rød også nedi kopervik, men er ikke noe spesielt fin i mine øyne.

 

Hvor er det du jobber da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte bak den på lørdag virket sykt lav. mange rieger tuning merker foran og på sidene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også møtt på denne. Såg meget bra ut. Kommer nok til å se mer til den framover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har mer info om denne bilen? Har møtt den flere ganger i ettekant og ser ganske så spesiell ut (i positiv forstand)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dag Anders hadde sett litt nærmere på den, og han syns ikke at den var så pen, noe mer vet jeg ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare ren tipping, men kan dette være ett ørende lite bilde av bilen? Med tanke på at jeg kun har sett bilde av den i fart så er det litt vanskelig å si men det er ikke utenkelig, isåfall hører den hjemme i Skudesneshavn:

 

7_-326443150.jpg

 

Ser ihvertfall ut som en sølvfarget Golf 3 med breie hjul og sååå mange slike er det ikke her på Haugalandet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De felga virket veldig små ut? tror jeg må ha 17" : rolleyes

og av en eller annen grunn så så ikke de felga så fine ut akkurat på dette bildet, men av andre bilder jeg har sett så er Kt-5 veldig pene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det meg som har skeive øyner i kveld?

Ser ut som det er noe som ikke stemmer på det bildet, men klarer ikke helt sette fingerne på hva det er

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg TROR denne felgen er photoshoppet på bilen, altforlite gummi på undersiden av felgen iforhold til oversiden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem i all videste verden er det som gidder å photoshoppe noen felger på ett slikt bilde i en salgsannonse?? Men ikke vet jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være synsbedrag på bildet, har du linken til annonsen? står det pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de siste dagene møtt en mørk Golf 3 i halv sju tida om morgenen i Tysvær som ser ut til å være ett påbegynt prosjekt, med bl.a. cleanet bakluke, bredding og noe som ser ut til å være 9x16. Noen som kjenner til denne? Ser ut til å være ett spennende prosjekt ihvertfall.... (men har heller ikke sett så nøye da jeg kun har møtt den i fart og det er tiiiiiidlig og jeg da er trøtt :rolleye: )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ein grønn? med badlook?? I såfall så er d ein kamerat av meg.. 1.6 motor, 2 dørs, bredda bak skjermer ( bredda heima i garasjen.. ser ikkje så fint ut på nærthold.) men når han ein gang blir ferdig med den så blir den nok bra.. han har ikkje så møkje peng å rutte med..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt være at den var mørk grønn, er som sagt både trøtt om morgenen pluss at hukommelsen er så som så :) Kjennes enkelt igjen på bakluka som stort sett er sparkelfarga...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok den samme vi snakker om da ja.. kvit stort sett heila luka, å skrift på bakruta..Ska sjå om eg kan få tatt no bilder av den i løpet av helgå....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare ren tipping, men kan dette være ett ørende lite bilde av bilen? Med tanke på at jeg kun har sett bilde av den i fart så er det litt vanskelig å si men det er ikke utenkelig, isåfall hører den hjemme i Skudesneshavn:

 

7_-326443150.jpg

 

Ser ihvertfall ut som en sølvfarget Golf 3 med breie hjul og sååå mange slike er det ikke her på Haugalandet :)

 

Dette er Photoshop, såfremst dette ikke er en spesial versjon av Golf 3 med svinging på bakhjulene... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke det BTi, golfen ruller rundt på disse hjula... har ikke sett denne på en stund nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke det BTi, golfen ruller rundt på disse hjula... har ikke sett denne på en stund nå...

 

Hvis du sier det så : smil :

Ser bare så utrolig merkelig ut det bildet.. Se på sporingen på hjulet, samt skjermkanten.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok den samme vi snakker om da ja.. kvit stort sett heila luka, å skrift på bakruta..Ska sjå om eg kan få tatt no bilder av den i løpet av helgå....

 

Møtte på den igjen idag og ganske riktig så svingte den av i Skjold :) Hehe, såg i dagslys at det nok ligger en hel del arbeid med den før den blir bra men har potensiale dersom den blir gjennomført!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.