Anbefalte innlegg

Driver og leiter etter info om felgene jeg var så heldig og fikk tak i til rs2`n. Heter de kun oz fittipaldi? Regner med fittipaldi kommer fra Emerson Fittipaldi, brasiliansk Formel 1, Champ Car og Indianapolis 500 kjører? Har søkt noen timer på nette nå, men har enda ikke funnet noen i 18" og egentlig svært lite i uansett dim. Betyr det da at dette er sjelden vare?

 

Trudde de også var like oz futura, men de er neimen ikke det ved nærmere befaring.

 

Felgen det er snakk om:

CIMG7259.jpg

 

 

Så noen som har forslag til farge på senter? Gull eller pollerte skruer?

Ser for meg og lage senterdekslene med porsche emblem. Noen andre forslag kanskje?

 

Håper noen kan komme med noe innspill her.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trodde Fittipaldi var et eget felgmerke jeg. Mulig at OZ produserte for dem, men jeg er ganske sikker på at de ble markedsført under Fittipaldi-navnet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OZ Fittipaldi har lenge vært ultimate drømmefelgene mine!

Slik jeg har forstått er dem sjelden vare, ikke noe du akkurat finner på Finn med det første.

 

Og til felga på RS2en din, gullfarget senter med polerte skruer og kant... Passer helt perfekt til sølvfarget bil!

Gjorde det samme på min, sølvfarget med gullfarge og polering. Ble gull ( :P ) det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per Henrik har rett så vidt jeg har lest meg frem til :)

O.Z. stod for produksjon, Fittipaldi er eget merke på linje med Hamann Motorsport

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per Henrik har rett så vidt jeg har lest meg frem til :)

O.Z. stod for produksjon, Fittipaldi er eget merke på linje med Hamann Motorsport

 

Jeg syns nemlig å huske å ha sett reklamer for Fittipaldi Wheels i noen gamle amerikanske bilblader jeg en gang i tiden plukket opp på bruktbutikk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et sett Fittipaldi 15". Samme felger som stod på DrLabans Kleen1. Disse står det bare Fittipaldi på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også Fittipaldi felger, dog annen look og størrelse 😁🙋🏼‍♂️

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.