Påføring av Swissvax Concorso

Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Jeg har kjøpt meg Swissvax Concorso voksen, Så ser jeg endel folk rundt forbi på youtube blandt annet legger på voks med "bare hender" ikke noe påføringspute. Hva er og anbefale? hender eller pute?

 

Er det kun noen vokser man kan bruke hendene på?

 

 

På forhånd takk for svar folkens :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kan du velge helt selv. Jeg bruker fingrene da jeg er konfortabel med det, pluss at jeg har god kontroll med å vokse inntil lister vinduer osv. Men blir fort litt sliten i fingrene, så kan godt bruke begge dele :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å legge SV voks med hendene er kun for fancy showoff. For det første så bruker man alt for mye av produktet så synes jeg det er faktisk slitsomt. Så må man være ganske så fin på hendene og fingrene for å gjøre det da ellers er det fare for swirls. Det er ikke jeg. Blir dyrt å sende hendene på spa for å legge voks.. Heler massere dama :)

Husk at SV voks skal legges tyyyyyyyyynt. Når du tror du har tatt lite så tar du enda mindre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

 

Jeg har kjøpt meg Swissvax Concorso voksen, Så ser jeg endel folk rundt forbi på youtube blandt annet legger på voks med "bare hender" ikke noe påføringspute. Hva er og anbefale? hender eller pute?

 

Er det kun noen vokser man kan bruke hendene på?

 

 

På forhånd takk for svar folkens :)

 

Kjøp noen CG Softest Applicator og legg Concorso med de. Gni paden mot hverandre for å live opp voksen som ligger i porene på paden så slipper du å ta på voks så ofte.

 

Legge voks med fingrene har jeg gjort flere ganger, men man bruker mye mer voks, det er vanskeligere å fordele det jevnt ut og man kan fort lage noen nye swirls. Ang swirls så gjelder det også med pad, så vær oppmerksom der også.

 

Concorso er fra før av relativt myk så den er ikke vanskelig å legge med påføringspad, men feks Divine er steinhard og der pleier jeg å varme pad og voks under arbeidslampe for å enklere fordele ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for masse gode detaljerte svar . Jeg tror jeg kommer til og legge mesteparten med en soft pute også tror jeg at jeg vil ta for hånd rund lister og emblem som nevnt over her, det var smart :) ser jo litt fancy ut å bruke hendene å da . Hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.