Anbefalte innlegg

Vurderer å selge mine OZ Futura som har vært på RS2.

Alle fire har klarlakkslipp på ytterringene, men ser hele og pene ut ellers. Oppussing må påregnes

Disse felgene har IKKE de senterkoppene med carbonring, men den andre typen som egentlig har OZ merke i midten. Disse senterkoppene har dog fått montert en "kon" spiss. Se nederste bilde for bilde av senterkopp. (det er ikke felgene på S6`en som selges, kun senterkoppene fra disse.)

 

Pris 7000.-

 

Jan Brede

 

 

189.jpg

5902791166_f67208ac59_b.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er ET på disse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

et 40

 

hum og disse er 3delte så jeg kan bytte ut til 8 og 10'' brede ringer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hum og disse er 3delte så jeg kan bytte ut til 8 og 10'' brede ringer?

 

Det stemmer bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som ET blir alt for lavt om disse bygges om så er redd jeg ikke har brukt for de da : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener senteret på disse er ganske flatt, altså slik at man får på mest mulig kant. såpass lavt er som 40 skyldes at de er smale. kan og breddes innover for å korrigere et om man ønsker det.

 

Legges antagelig på finn i/over helgen.. så om noen vil benytte mulighten før "almenheten" slår kloa i dem er det bare å skrike :)

 

Prisen i første innlegg er diskutabel, er villig til å senke den noe for at disse skal forbli i klubben, og aller helst på en RS2 der de hører hjemme :)

 

Kan også nevnes at grunnen til salg er at jeg har to sett... det ene skal på min S2

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du måle senterhøyden på disse? Høyden fra "anleggsflate til eikene"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jeg få gjort i slutten av neste uke, er offshore for øyeblikket.

 

Jan Brede

 

Lagt til etter 22 timer 51 minutter:

 

Solgt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.