Xenon selges: D1S/D2S pærer, Xenonkit, XenonMatch, LED ++

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har liggende en del Xenonpærer, LED pærer etc.

 

Legger ved en liste over hva som er tilsalgs:

 

Xenonkit:

 

- 2.sett D1S 4300k pærer (Orginale Philipspærer) Disse er brukt alt fra 3-12 mnd. Leveres med 3 mnd garanti. Pris: 400,- pr.sett

- H1 6000 Kelvin 35W Xenonkit Pris: 850,-

- H3 6000 Kelvin 35W Xenonkit Pris: 850,-

- H4 Bi-Xenon 6000 Kelvin 35W Xenonkit Pris: 1.000,-

- H7 6000 Kelvin 35W Xenonkit Pris: 850,-

- H11 6000 Kelvin 35W Xenonkit Pris: 850,-

- HB4 6000 Kelvin 35W Xenonkit Pris: 850,-

 

Skaffer også 100W ballastere/kit. Pris på forespørsel.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

LED pærer:

 

- Warning Cansler/Motstandere Pris: 175,- pr.stk / 300,- pr.sett

- LED 39mm skiltlys m/motstand (bananform) Pris: 180,- pr.sett

- LED 39mm skiltlys UTEN motstand (bananform) Pris: 180,- pr.sett

- LED Parklys m/motstand (Flatsokkel - W5W) Pris: 180,- pr.sett

- LED parklys UTEN motstand (Flatsokkel - W5W) Pris: 150,- pr.sett

 

- H1,H3,H7,H11 & HB4 LED pærer: Pris: 400,- pr.sett

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

XenonMatch pærer (Tilsvarer 5000 Kelvin og gjør seg godt opp mot orginale Xenonlys i fargebilde)

 

- H1 XenonMatch pærer / Pris: 200,- pr.sett

- H3 XenonMatch pærer / Pris: 200,- pr.sett

- H4 XenonMatch pærer / Pris: 200,- pr.sett

- H7 XenonMatch pærer / Pris: 200,- pr.sett

- H8 XenonMatch pærer / Pris: 200,- pr.sett

- H11 XenonMatch pærer / Pris: 200,- pr.sett

- HB3 XenonMatch pærer / Pris: 200,- pr.sett

- HB4 XenonMatch pærer / Pris: 200,- pr.sett

 

Solgt over 50 slike Xenonkit de siste 2 årene uten noen reklamasjoner! Xenonkittene gir jeg 1 års garanti på, skjer det noe iløpet av den perioden, så kontakt meg på telefon/mail så sender jeg etter nye. De gamle må da sendes tilbake grunnet leverandørbetingelser. XenonMatch pærene har 3.mnd garanti. Samme betingelser gjelder der.

 

Priser er uten frakt. Fraktomkostninger kommer itillegg ved sending. Kan også hentes på Hadeland (Lunner).

 

Kontakt meg på telefon: 416 900 44 mellom 08.00 - 23.30 eller Mail: Ryeng1@hotmail.com hvis det er noe du lurer på ;)

 

 

Mvh

 

Jonas Ryengen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noe løsning på at xenon ettermonterte på en 08 touran flimrer? Evt er det noe jeg kan kjøpe av deg som gjør at jeg slipper det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noe løsning på at xenon ettermonterte på en 08 touran flimrer? Evt er det noe jeg kan kjøpe av deg som gjør at jeg slipper det!

 

Hei!

 

Hvor har du prøvd å montere Xenon? Kjørelys, fjernlys eller grøftelys? Vet mange biler begynner å tulle om man har orginalt Xenon i hovedlyktene. Kan skaffe motstandere så du slipper dette evt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp med seg! :) Har fortsatt liggende en del pærer osv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med monteringen av disse? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med monteringen av disse? :)

 

Hva tenkte du? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, var ett mangelfullt innlegg :)

Jeg tenkte på H7 xenonkit. Må det gjøres noen endringer i lykten for at dette skal sitte? Vil holde det så originalt som overhodet mulig med tanke på at jeg kan bli stoppet og da må vise med standard pærer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, var ett mangelfullt innlegg :)

Jeg tenkte på H7 xenonkit. Må det gjøres noen endringer i lykten for at dette skal sitte? Vil holde det så originalt som overhodet mulig med tanke på at jeg kan bli stoppet og da må vise med standard pærer.

 

Skjønner :) Xenonkittene er plug and play! Setter bare Xenonpæra inni lykta der den gamle satt, og bruker original-kontakta til å koble + og - ledningene til ballastene :) Veldig enkelt. Kan evt ta et bilde om du vil? Og ta vekk kittene ved en senere anledning tar deg toppen 5 min :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du xenonkit til Toyota Hiace 96 modell?

Trur det er H4 til vanlig i desse...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du xenonkit til Toyota Hiace 96 modell?

Trur det er H4 til vanlig i desse...

 

Stemmer, er H4 på disse. Har et sett liggende med H4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er lys styrken? Så det var 35w, men lyser det mye bedre enn originalt? :) Hvis du har ett bilde av det kittet vs originale halogen pærer så hadde det vært toppers :) Men dette virker veldig interessant for min del! Kontakter deg når jeg får lønn, innen en uke ca, kan du holde av ett kit? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris på dette settet?

 

1.000,- . Ved postsending blir det 1080,-

 

Hvordan er lys styrken? Så det var 35w, men lyser det mye bedre enn originalt? :) Hvis du har ett bilde av det kittet vs originale halogen pærer så hadde det vært toppers :) Men dette virker veldig interessant for min del! Kontakter deg når jeg får lønn, innen en uke ca, kan du holde av ett kit? :)

 

Null problem det :) H7 du trenger? Ser du bor på Skedsmokorset, er stadigvekk på Gjelleråsen omegn så kan alltids møte deg der isåfall. :)

 

35W Xenonkit tilsvarer 55W Halogen. Men levetiden på Xenonpærene varer som regel 12-24 mnd ved normalt bruk. Lyser vesentlig bedre enn Halogen og har også et mye penere lysbilde. :)

 

Skal se om jeg finner et bilde som viser forskjellen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så da holder du av? :) fantastisk Jonas ! Ja, bare send meg melding på 90702702 når du er her neste gang :) ca regning på når det evt blir ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så da holder du av? :) fantastisk Jonas ! Ja, bare send meg melding på 90702702 når du er her neste gang :) ca regning på når det evt blir ?

 

 

Jess, bare å si ifra når du skal ha lys :) Skal innover til Lillestrøm imorgen og på tirsdag om det evt passer.

 

Tror du trenger feilmeldingsfjerner på bilen min. Så da havner vi på totalt: 1.000,- ferdig levert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nok fått lønn på tirsdag, så det skal gå bra :) om det blir krise, kan jeg evt overføre pengene når jeg har fått lønn, eller har du cash only policy? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nok fått lønn på tirsdag, så det skal gå bra :) om det blir krise, kan jeg evt overføre pengene når jeg har fått lønn, eller har du cash only policy? :)

 

Hehe, vi ordner det vettu :) Er som regel ikke så vond å ha med å gjøre sålenge folk gjør opp etter seg ;)

 

Ringer deg på tirsdag jeg, så tar vi det da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er XenonMatch-pærene i form av 'lysmengde' om du forstår? Samme styrke som vanlig halogen, eller er det dårligere lys i disse og kun ment for å få samme farge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er XenonMatch-pærene i form av 'lysmengde' om du forstår? Samme styrke som vanlig halogen, eller er det dårligere lys i disse og kun ment for å få samme farge?

 

Hei!

 

Disse lyser så og si likt som vanlig halogenpærer, men har tilgjengjeld et hvit-aktig lys som skal matche Xenon bedre. Ser vesentlig penere ut å se på, og vil anbefale deg å prøve iallefall :)

 

Halogen tilsvarer ca 4300k.

XenonMatch tilsvarer ca 5500k.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Har du D1S xenon pærer ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Har du D1S xenon pærer ??

 

Hei! Har liggende 2.sett brukte og 2.sett nye. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken kelvin er det på de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken kelvin er det på de?

 

OEM pærene fra Philips er på 4300k. De nye er på 6000k. 400,- settet for de brukte mens de nye koster 1.000,- settet.

 

Lagt til etter 2 dager 23 timer:

 

Bumper denne! :) Har masse LED pærer etc liggende!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått inn et lite parti med XenonMatch og LED pærer :)

 

Skrik ut om noen trenger lys til VACN treffet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt noe hvitere / blåere lys i alle pærene på min 2006 Suzuki gsxr600. Har du noe å anbefale?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.