#26 Skrevet August 30, 2012 Når jeg spurte på møller sa de 120'k eller 5år.Når jeg så hvordan reima så ut når jeg bytta nå så er jeg glad jeg skiftet den!! Vet det har stått i dansk instruksjonsbok 150'k.Spurte også om dette,men fikk beskjed at det var 120'k uansett her til lands. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 7, 2018 Ser på en 12 mod touran 2.0 tdi nå med km 122" Motorkode CFHC. Ikke bytta reim på denne, men hva er intarvall på disse motorene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 7, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 14 minutter siden, Kristian Tokle skrev: Ser på en 12 mod touran 2.0 tdi nå med km 122" Motorkode CFHC. Ikke bytta reim på denne, men hva er intarvall på disse motorene? 210'000km, ingen tidsintervall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 7, 2018 Såpass. Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...