#51 Skrevet Januar 1, 2012 E under innsuget mot torpedoveggen, og opp i t-stykket på toppdekselet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Januar 1, 2012 Okey, er den stor/liten, lett å komme til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Januar 1, 2012 toppdeksel t-stykke her har du full oversikt over slanger. har då endra oppsette mitt til det til h. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Januar 1, 2012 Okey, da skjønte jeg litt mer:) Men det du mener er at det kan være lekasje et sted rundt det t-stykket da, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Januar 1, 2012 har sett en del tråder da det er rifter i denne. fort gjort å sjekke... Jaggu bra de ikkje e berre eg som slite med ditta helv... trykk shjite.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Januar 1, 2012 Okey, da skal jeg sjekke ut dette:) Sliter du med det samme altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Januar 1, 2012 noke lignande, men har for feit blanding... ligger på 0,6-0,7 skal ligge på ca 1,6... Går faen ikkje vekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Januar 1, 2012 Hmm.. Kjipe grier da:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Januar 4, 2012 Har funnet ut hvor dette t-stykket ligger nå! Men er det meningen at du må demontere "halve" motoren, eller er det om å gjøre å ha minst mulig hender? Er jo skamtrangt der inne:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Januar 4, 2012 toppdeksel T-stykke går inn på toppdekselet må kanskje av med pyntedekselet vist du har slikt... den under innsuget går an og komme til uten og demontere, men de e trangt der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Januar 4, 2012 Ja, var den under innsuget jeg tenkte på Men ordner seg vel det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Januar 7, 2012 Har prøvd å logge litt verdier nå, men må nok tilstå at jeg ikke skjønner så mye av dette. Klarte å skifte på de forskjellige verdiene, men skjønner ikke helt hva som skal stå, og egentlig hva som skal måles. Fant ikke ut av hvordan man lagrer målingen eller hva det nå var jeg klarte å få opp: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Januar 8, 2012 Jeg har prøvet å koble utav LMM nå, da går bilen i 10 sekunder ca, og kubber.. Da er vel LMM i orden. Men jeg tror fortsatt det er noe i N75-området, siden bilen fikk skikkelig ladetrykk når slangen til wastegate var koblet av:s 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Januar 9, 2012 Sjekket t-stykkene også, så hele og fine ut:( Så nå tror jeg problemet må være noe elektrisk/følere/sensorer.. Noe slikt Får som sagt trykk når jeg kobler wastegateslangen fra N75.. Noen som har flere innspill her, ellers ender dette nok snart på verksted.. Dessverre:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Januar 9, 2012 tetta eksoslekasjen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Januar 9, 2012 Nei, har ikke det enda.. Men kan ikke se at det har noen betydning når bilen går fint uten wastegate tilkoblet? Men skal få det tettet fortest mulig, se om det hjelper:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Januar 15, 2012 Ser faktisk ut som om at det er eksoslekasjen som har laget problemer for meg her (Fikk opp litt bedre trykk, men i og med at det lekker litt enda er det ikke godt å si om dette er fikset). Prøvde å tette det i dag, men fikk ikke det skikkelig til, så lekker litt enda... Neste helg blir det da å fikse den skikkelig (må sveise nytt fremrør etter kat ser det ut som). Håper jo det for min del da:p Kommer med oppdatering her når eksosen er "hel" igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Januar 15, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Januar 15, 2012 Haha:D ja det kan du si! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Januar 18, 2012 Tett eksos?? Bytta nettopp slangen fra luftfilter og inn til turbo.! Gjekk fra 0,6/0,8 til 1,99 i ladetrykk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Januar 18, 2012 Jeg har jo åpent luftfilter, så vet ikke helt hvilken du tenker på? Har ikke fått tettet eksosen enda, men skal av med cat til helgen og se om denne er tett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Januar 18, 2012 dorlig bilde, men slangen fra filter(luftmengemåler) og inn til turbo! min kollapset når ladetrykket kom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Januar 18, 2012 Åja den slangen ja. Er den som går til N75 og den PCV-valven (eller hva det heter)? Er det mulig å se at den krymper hvis du ruser litt på tomgang, eller må du opp i fart? Fått ordnings på tullet med ladetrykket nå du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Januar 18, 2012 Gjekk fra 0,6/0,8 til 1,99 i ladetrykk!! Bytta slangen. lese AF verdia ikveld Såg at slangen va litt deformert i buen rett før turbo. den e bra mjuk, så skal tydelig ikkje so masse til før den tar kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Januar 18, 2012 Hmm, ok. Får sjekke den jeg også da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...