Trykkproblemer 1.8TS - i orden igjen!

Anbefalte innlegg

E under innsuget mot torpedoveggen, og opp i t-stykket på toppdekselet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey, er den stor/liten, lett å komme til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

toppdeksel t-stykke

PIC-0043-1.jpg

her har du full oversikt over slanger. har då endra oppsette mitt til det til h. ;)

vacuumrouting.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey, da skjønte jeg litt mer:)

Men det du mener er at det kan være lekasje et sted rundt det t-stykket da, eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett en del tråder da det er rifter i denne. fort gjort å sjekke...

 

Jaggu bra de ikkje e berre eg som slite med ditta helv... trykk shjite.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey, da skal jeg sjekke ut dette:)

Sliter du med det samme altså?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noke lignande, men har for feit blanding... :( ligger på 0,6-0,7 skal ligge på ca 1,6... :(

Går faen ikkje vekk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm..

Kjipe grier da:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har funnet ut hvor dette t-stykket ligger nå!

Men er det meningen at du må demontere "halve" motoren, eller er det om å gjøre å ha minst mulig hender?

Er jo skamtrangt der inne:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

toppdeksel T-stykke går inn på toppdekselet :P må kanskje av med pyntedekselet vist du har slikt... :P

den under innsuget går an og komme til uten og demontere, men de e trangt der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, var den under innsuget jeg tenkte på:P

Men ordner seg vel det også:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd å logge litt verdier nå, men må nok tilstå at jeg ikke skjønner så mye av dette.

Klarte å skifte på de forskjellige verdiene, men skjønner ikke helt hva som skal stå, og egentlig hva som skal måles. Fant ikke ut av hvordan man lagrer målingen eller hva det nå var jeg klarte å få opp: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvet å koble utav LMM nå, da går bilen i 10 sekunder ca, og kubber..

Da er vel LMM i orden.

 

Men jeg tror fortsatt det er noe i N75-området, siden bilen fikk skikkelig ladetrykk når slangen til wastegate var koblet av:s

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket t-stykkene også, så hele og fine ut:(

Så nå tror jeg problemet må være noe elektrisk/følere/sensorer.. Noe slikt

Får som sagt trykk når jeg kobler wastegateslangen fra N75..

Noen som har flere innspill her, ellers ender dette nok snart på verksted.. Dessverre:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tetta eksoslekasjen?? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, har ikke det enda..

Men kan ikke se at det har noen betydning når bilen går fint uten wastegate tilkoblet?

Men skal få det tettet fortest mulig, se om det hjelper:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser faktisk ut som om at det er eksoslekasjen som har laget problemer for meg her (Fikk opp litt bedre trykk, men i og med at det lekker litt enda er det ikke godt å si om dette er fikset).

Prøvde å tette det i dag, men fikk ikke det skikkelig til, så lekker litt enda...

Neste helg blir det da å fikse den skikkelig (må sveise nytt fremrør etter kat ser det ut som).

Håper jo det for min del da:p Kommer med oppdatering her når eksosen er "hel" igjen..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha:D ja det kan du si!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tett eksos??

 

Bytta nettopp slangen fra luftfilter og inn til turbo.!

Gjekk fra 0,6/0,8 til 1,99 i ladetrykk!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jo åpent luftfilter, så vet ikke helt hvilken du tenker på?

Har ikke fått tettet eksosen enda, men skal av med cat til helgen og se om denne er tett..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

attachment.php?attachmentid=168618&d=132

 

dorlig bilde, men slangen fra filter(luftmengemåler) og inn til turbo! min kollapset når ladetrykket kom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åja den slangen ja. Er den som går til N75 og den PCV-valven (eller hva det heter)?

Er det mulig å se at den krymper hvis du ruser litt på tomgang, eller må du opp i fart?

Fått ordnings på tullet med ladetrykket nå du da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjekk fra 0,6/0,8 til 1,99 i ladetrykk!!

Bytta slangen. lese AF verdia ikveld ;)

 

Såg at slangen va litt deformert i buen rett før turbo. den e bra mjuk, så skal tydelig ikkje so masse til før den tar kvelden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, ok.

Får sjekke den jeg også da:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.