Anbefalte innlegg

Har da kjøpt meg en Audi 90 typ. 89 som jeg skal ha noen deler fra selv. Alt jeg ikke skal ha selges. Her er skambud lov, og om noen er interessert i selve karoseriet (banebil?) går det billig. Bilen er ikke hentet hjem enda, men blir hentet i nær fremtid. Ser ikke så galt ut med tanke på rust.

 

Det jeg skal ha selv er panser, fangere, skjermer(foran), dører (uten panel), lykter foran.

 

Har ikke så god peil på hva ting er verdt, men si ifra hva du er interessert i, så blir vi enige. : smil :

 

Slenger med link til annonsen, hvor det også ligger noen bilder

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31802796

 

Kontakt meg her på forumet eller ring/sms 47364056

 

Mvh Andreas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

opp! Her går delene til gi-bort pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir delene jeg selv skal ha skrudd av i dag. Det som er igjen (nesten hele bilen) går for 2000 ved henting. Har ikke fått start på motoren enda, men har hatt litt lite strøm og gammel bensin, så holder en knapp på det.

 

Det som er igjen for salg er da bil med motor og komplett understell, interiør, dører (bulket høyre side)

 

Andreas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp med seg. Ny pris, kan diskuteres ved hurtig avgjørelse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

opp med seg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.