#1 Skrevet November 29, 2011 (endret) Har da kjøpt meg en Audi 90 typ. 89 som jeg skal ha noen deler fra selv. Alt jeg ikke skal ha selges. Her er skambud lov, og om noen er interessert i selve karoseriet (banebil?) går det billig. Bilen er ikke hentet hjem enda, men blir hentet i nær fremtid. Ser ikke så galt ut med tanke på rust. Det jeg skal ha selv er panser, fangere, skjermer(foran), dører (uten panel), lykter foran. Har ikke så god peil på hva ting er verdt, men si ifra hva du er interessert i, så blir vi enige. Slenger med link til annonsen, hvor det også ligger noen bilder http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31802796 Kontakt meg her på forumet eller ring/sms 47364056 Mvh Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2011 opp! Her går delene til gi-bort pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 17, 2011 Da blir delene jeg selv skal ha skrudd av i dag. Det som er igjen (nesten hele bilen) går for 2000 ved henting. Har ikke fått start på motoren enda, men har hatt litt lite strøm og gammel bensin, så holder en knapp på det. Det som er igjen for salg er da bil med motor og komplett understell, interiør, dører (bulket høyre side) Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2012 Opp med seg. Ny pris, kan diskuteres ved hurtig avgjørelse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2012 opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2012 opp med seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...