VACN Hovedtreff - Våler 2012 - 2-3 Juni

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke tenkt å dra igang en diger diskusjon rundt dette, men hva slags premieutdeling var det som ble fremført på hovedtreffet. Normalt så deler man ut en eller annen form for pokal, være seg en i blekk eller lignende for å vise at man faktisk har vunnet et premie for bilen sin.

 

Men på hovedtreffet, det som skal være det største treffet i klubben så få blir det delt ut noen dårlige kopiark som premier?

Ja, det er fint med gavekort etc, men man bør også ha en form for pokal ellers blir det jo ikke det samme.

 

Om noen synes det er stas og få en "diplom" på et A4 ark så kan jeg donere bort en konteiner med papp om noen ønsker det. :P

 

Er faktisk enig med deg, synes det er litt stusselig at de bare fikk ett papier med gavekort, og ikke en pokal.

Det er liksom ikke helt det samme når vinnerne ikke får pokal,vase, medalje osv..

 

Men gavekort er nok bra det også :) Bare noe manglet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det offisiell premieutdeling? altså med speaker og opprop av vinnere?

Er kanonfornøyd med helgen altså :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beste minne er da Anders skulle lukte på Autobahn felgvoksen...så tar han fingeren borti å får med seg litt voks, og puttern rett i kjeften. "Joa, smaker godt å..." haha, jeg knakk sammen av latter :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beste minne er da Anders skulle lukte på Autobahn felgvoksen...så tar han fingeren borti å får med seg litt voks, og puttern rett i kjeften. "Joa, smaker godt å..." haha, jeg knakk sammen av latter :P

 

Er ikke det vanlig? :P

Selv har jeg smakt på Pete`s 53 voks, og Megs sin dekk fornyer sak :P Smaker nesten slik det lukter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beste minne er da Anders skulle lukte på Autobahn felgvoksen...så tar han fingeren borti å får med seg litt voks, og puttern rett i kjeften. "Joa, smaker godt å..." haha, jeg knakk sammen av latter :P

 

Undres om han hadde smakt på Stripper scent'n sin også ? : klø :

 

:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt å dra igang en diger diskusjon rundt dette, men hva slags premieutdeling var det som ble fremført på hovedtreffet. Normalt så deler man ut en eller annen form for pokal, være seg en i blekk eller lignende for å vise at man faktisk har vunnet et premie for bilen sin.

 

Men på hovedtreffet, det som skal være det største treffet i klubben så få blir det delt ut noen dårlige kopiark som premier?

Ja, det er fint med gavekort etc, men man bør også ha en form for pokal ellers blir det jo ikke det samme.

 

Om noen synes det er stas og få en "diplom" på et A4 ark så kan jeg donere bort en konteiner med papp om noen ønsker det. :P

 

 

jeg skal gi en kjapp tilbake melding på dette. topp vw og audi, samt beste felg, lakk, sterio og helhetsinntrykk for en bilde premie (fotoshoot) men joakim næss som vi lager i en stor plakat og sender til de respektive vinnerne.

 

når det kommer til gavekortene så ble dette bestemt der oppe hvordan disse skulle deles opp, og jeg hadde ikke lamineringsmasking for hånd der og da. så jeg valgte å lage dette på et vanlig ark så man faktisk fikk noe i hånden framfor ingeting.

 

jeg har selv tatt selvkritikk på dette og vil gjøre det på en litt annen måte til neste år (dersom jeg fortsatt sitter i styret)

 

kom gjerne med innspill og tips visst dere har det. for jeg trenger den hjelpen jeg kan få.

 

kan også til slutt legge til at jeg jobber med å få satt sammen en utstillings gruppe som skal jobbe mot å finne en bedre løsning på gjennomføring og tilrettelegging.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg pokal på Realcar for gavekortet mitt jeg, så nå har jeg 4" japsepotte med A4 ark inni. Og denne har fått hedersplassen over TV`n : smil :

 

Stusset veldig over at man bare fikk ett ark som så ut som var laget i hui å hast, ikke noe utpreget fancy fonter ingen kul bord. Bare ett vanlig A4 ark med standard Word fonten i div størrelser, og spesielt når dette er ett hovedtreff så mener jeg man kunne fått en pitteliten blekk pokal. Misforstå meg rett, jeg bryr meg lite om jeg vinner en pokal eller ikke med bilen. Men når jeg først får æren av å bli en av topp 5 VW på det største treffet til den nest største merkesklubben i Norge, så holder ikke det A4 arket med "kopi" merker mål.

 

Har jo vært delt ut mye fint før, glassfat, pokaler og you name it.

 

Hadde jo fått litt bismak om du hadde vunnet en papirlapp for å ha vunnet idretsdagen på skolen? Eller svømmeknappen på barneskolen var en liten postit lapp man kunne klistre på veggen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke styret lage pokal og sende til vinnerne? :)

 

Ellers var dette ett knalltreff! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke styret lage pokal og sende til vinnerne? :)

 

Ellers var dette ett knalltreff! :)

 

For all del, treffet var kjempe bra, mye banetid og mye fine biler på utstillingen og på campen. God stemning hele veien. Bra variasjon av stiler og alder på bilene som vant og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal gi en kjapp tilbake melding på dette. topp vw og audi, samt beste felg, lakk, sterio og helhetsinntrykk for en bilde premie (fotoshoot) men joakim næss som vi lager i en stor plakat og sender til de respektive vinnerne.

 

når det kommer til gavekortene så ble dette bestemt der oppe hvordan disse skulle deles opp, og jeg hadde ikke lamineringsmasking for hånd der og da. så jeg valgte å lage dette på et vanlig ark så man faktisk fikk noe i hånden framfor ingeting.

 

jeg har selv tatt selvkritikk på dette og vil gjøre det på en litt annen måte til neste år (dersom jeg fortsatt sitter i styret)

 

kom gjerne med innspill og tips visst dere har det. for jeg trenger den hjelpen jeg kan få.

 

kan også til slutt legge til at jeg jobber med å få satt sammen en utstillings gruppe som skal jobbe mot å finne en bedre løsning på gjennomføring og tilrettelegging.

 

Stusset litt på premieutdelingen jeg å, så bra du oppklarer dette:)

Fikk inntrykk/missoppfattet infoen du kom med på treffet om at det bare var beste bil som fikk bilde premie og gavekort.

Som Håkon skriver så er det litt mere prestisje og vinne premier på hovedtreff i regi av klubben og derfor bør det være litt mere enn en pokal i mine øyne.

 

Så premiene i år syntes jeg var bra.

Selv om A4 arket kunne vært bedre.

 

Husker klubben hadde glassfat som premier i noen år og de var fine de, men det sto jo ikke noe på de heller så det var jo ikke noe som viste til at en hadde vunnet noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bilde av "pokalen", noen som klarer å finne en feil på bildet? En ganske så graverende feil!

 

7342192140_ec2b6ba7ef_z.jpg

pokal by henhau, on Flickr

 

Er ikke meninga å være så sabla negativ, men regner med de fleste her inne kan komme med sin ærlige mening om dette skaperverket virkelig er verdt å ramme inn å henge i stua? : haha :

 

Edit: Kan jeg bare møte opp hos realcar med denne lappen i hånda og kreve 500kroner i rabatt? Er realcar klar over hvem som vant og har mulighet til å dobbeltsjekke at dette ikke er falskt? Vil nødig kjøre unødvendig tur ditt for å bli anmeldt for forfalskning :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utstiller nr, Bil type, Våler banen?

 

EDIT: Eller tenker du utseendemessig? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utstiller nr, Bil type, Våler banen?

 

3 Juli.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte mere på Vw, trodde det ble skrevet VW jeg? Og hvilket treff var det jeg vant på? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ligna på den diplomen jeg fikk i speideren når jeg var rundt 8år....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men, nå har Arve sagt at styret tar dette til etterretning da, så da holder det kanskje eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men, nå har Arve sagt at styret tar dette til etterretning da, så da holder det kanskje eller?

 

Da holder det, skal ikke kommentere mere. Måtte bare få lagt ut bilde og vise til hvor latterlig dårlig dette egentlig var. At folk sitter på gjerdet og ikke sier noe er greit det, men nå ser de i alle fall hva jeg sutrer over : vinke :

 

Peace out

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da holder det, skal ikke kommentere mere. Måtte bare få lagt ut bilde og vise til hvor latterlig dårlig dette egentlig var. At folk sitter på gjerdet og ikke sier noe er greit det, men nå ser de i alle fall hva jeg sutrer over : vinke :

 

Peace out

Var ikke deg jeg siktet til. Både det å si ifra om at det kunne vært gjort mer ut av, og det å peke ut en blemme er helt i orden. :) Det jeg tenkte på var at det ikke trenger å komme hundre kommentarer til fra alle andre når Arve har sagt "point taken". :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke deg jeg siktet til. Både det å si ifra om at det kunne vært gjort mer ut av, og det å peke ut en blemme er helt i orden. :) Det jeg tenkte på var at det ikke trenger å komme hundre kommentarer til fra alle andre når Arve har sagt "point taken". :)

 

Skjønner, men kan jo komme med konstruktiv kritikk og kanskje man kan få tilsendt noe som er verdt å vise fram?

 

- klubblogo

- Riktig dato

- Sjekke rettskriving før man velger å printe ut 5eksemplarer

- legge til en veldig fin bakgrunn på selve arket, med VW og Audi relatert materiale

- Håndtrykk som gratulasjon der å da og ett ordentlig gjennomført diplom i posten etter treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bilde av "pokalen", noen som klarer å finne en feil på bildet? En ganske så graverende feil!

 

 

 

Er ikke meninga å være så sabla negativ, men regner med de fleste her inne kan komme med sin ærlige mening om dette skaperverket virkelig er verdt å ramme inn å henge i stua? : haha :

 

Edit: Kan jeg bare møte opp hos realcar med denne lappen i hånda og kreve 500kroner i rabatt? Er realcar klar over hvem som vant og har mulighet til å dobbeltsjekke at dette ikke er falskt? Vil nødig kjøre unødvendig tur ditt for å bli anmeldt for forfalskning :P

 

realcar har fått en liste over dems som har vunnet så man får ikke hevet premien uten å stå på denne listen.

 

Jeg bestiller pokkaler i morgen som jeg sender til alle vinnerne.

 

nok en gang beklager jeg at det ble litt feil og som skrevet tidligere så tar jeg det med meg videre og gjør ting anderledes neste gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å lage kvalme, men har jeg lov til å si at flaggingen som foregikk på banen under banekjøringen var litt under middels?

-Ikke var det friksjonsflagg da det var oljesøl.

-ikke var det grønt flagg etter gulflagg-sone var over.

 

Dette er med på å skape kø på banen, noe som kan får uheldige utfall i noen situasjoner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klubben prøver vel å basere seg på minst mulig forskjellige flagg. Rødflagget kom vel fort ut etter oljesølet ble oppdaget når r32 stod i dekkstabelen. Ang grønnflagg etter gulsone så har det vel blitt praktisert at når du kommer til sone det ikke flagges i så er det tut å kjør, men ser at ett grønnflagg godt kunne vært brukt.

En ting som er viktig å merke seg er at klubben arrangerer banekjøring under ferdighetskjøring, ikke løp/konkurranse, dermed så vil mye av "racing regler" mest sannsynlig undgås. Om vi må kjøre i kø under noen gulflagg perioder synes jeg er greit om dette er noe av prisen vi må betale for å få lov å kjøre slik som vi gjør nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble grønnflagget på bane 3 i alle fall på lørdagen. Husker jeg satt der i bilen og var meget fornøyd for at det endelig var slutt på å gulflagge hele banen når det kun trengs i en sektor (noe som undergraver respekten for flaggene):).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klubben prøver vel å basere seg på minst mulig forskjellige flagg. Rødflagget kom vel fort ut etter oljesølet ble oppdaget når r32 stod i dekkstabelen. Ang grønnflagg etter gulsone så har det vel blitt praktisert at når du kommer til sone det ikke flagges i så er det tut å kjør, men ser at ett grønnflagg godt kunne vært brukt.

En ting som er viktig å merke seg er at klubben arrangerer banekjøring under ferdighetskjøring, ikke løp/konkurranse, dermed så vil mye av "racing regler" mest sannsynlig undgås. Om vi må kjøre i kø under noen gulflagg perioder synes jeg er greit om dette er noe av prisen vi må betale for å få lov å kjøre slik som vi gjør nå :)

 

Greit nok at det ikke skal praktiseres "racing-regler" men det har med sikkerhet å gjøre. jeg er sikker på at du er enig i at 90% av de som kjører på banen får horn i panna, og det har blitt vraket biler under "ferdighetskjøring" før. Jeg var selv i en situasjon der jeg nesten kvestet en porsche 996 GT3 under vaccs cupen, fordi kjølerunden skulle kjøres en annen rute enn den ruten man kjører hot lap på. jeg var på hot lap og porschen sheinet rett ut foran meg på kjølerunden. synes ikke sikkerheten sto i høysetet den dagen. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At banekjøringen er ferdighetskjøring er å dra det begrepet vel langt. Det er en årsak til at reglene om "Motordager" blir laget?

 

Når det opplyses om at grønt flagg brukes og ikke brukes konsekvent vil dette gjøre folk usikre. Jeg kan ikke huske å ha hørt at når man kommer til en flaggpost som ikke flagger er gulflaggsonen opphevet. Hva slags regel er det når det finnes, og flaggvaktene har, et grønt flagg? På baksiden av baneførerbeviset jeg fikk på Våler i 2011 står det om flagg. Flaggene som er nevnt der er: gult, gult med røde striper, grønt, blått, hvitt, svart, rødt og målflagget. Om grønt flagg står det: "Banen klar. Flagget brukes for opphør av flaggsonen som har vist gult flagg." Gult med røde striper er jo også nevnt, men det er selvfølgelig en fare med å kjøre på bane at bilen foran deg kan søle væsker uten at dette blir oppdaget før du kommer dit.

 

Kanskje kunne blåflagg blitt tatt i bruk da enkelte ikke har det fokuset de burde ha i speilene. At du har mye effekt og kan kjøre fra de som heller har kostet på understell og bremser, på rettstrekkene er sikkert tilfredsstillende for deg.. Men det blir et irritasjonsmoment for den som kjører raskere runder enn deg og dermed stanger på deg i hver sving men ikke kommer forbi. Det var ikke mange tilfellene jeg så, men det var noen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.