Anbefalte innlegg

Hei

Må kvitte meg med litt jeg har liggendes da jeg syntes det tar for mye plass.

Kommer bilder og mer info når jeg kommer meg hjem.

 

sett 1:

8,5*18 et 30 Rs6 replica felger lakkerte hvite med nesten ubrukte toyo R888 dekk i dimensjonen 225/40-18

Dekkene har rullet gode 100mil langs vei, felgene er i god stand, foruten litt hakk i lakken enkelte steder.

Dette er dyre dekk, betalte selv 12k for settet og selv det var god pris.

Selges HBO: 8.000kr

 

 

Sett 2:

Orginale A8 Hjul (illustrasjonsbilde)

8,5*19 Et 45 med continental sport dekk i dimensjonen 255/40-19. Jeg har ikke sett så nøye på felga, men de skal være tilnærmet strøkne. Dekka er halvslitte.

HBO: 5.000kr

 

Sett 3:

brukte billig dekk i dimensjonen 225/40-18, to er nærmest ubrukte og to er ganske slitt.

Husker ikke merket, men betalte 5k for alle 4 så det er noe billig dritt.

Fine banedekk eller dekk for noen som vil spinne litt

 

HBO: 600kr

 

Sett 4:

Toyo R888 dekk i dimensjonen 225/45-17, disse ble kjøpt nye i våres for 10.000kr og jeg har brukt de på ringen, spa og en helg på våler.. fortsatt mye dekk igjen (vil si de er halvslitte)

Problemet er at ene dekket eksploderte for meg, så det er kun 3 dekk. Jeg ser for meg at man enten kjøper 2 nye og har det siste som reserve eller at man kjøper et nytt og har det som høyre framdekk ved banekjøring.

Er mulig man kan få et nytt dekk på garantien også, har snakket med leverandør og de vil gjerne ha dekket inn for å prøve å få et nytt. Jeg har ikke giddi/hatt tid til å gjøre det selv, men kan ved interesse prøve å få gjort dette om et par uker.

 

HBO: 1.500kr IMG_0799.JPG

3532-042-wheel-profile-480.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar sommerdekka jeg Frank. :) Skulle sagt du sku selge dem før du dro da! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha ja, men ok... Solgt til deg. Nå har du enda en unnskyldning til å ta turen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, der har jeg.. Hehe.. Vi må bare finne en dato som passer for begge to, eller alle 3 for jeg regner med at Finni blir med på roadtrip. hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å få bilder av A8 felgene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart det, kommer bilder så fort jeg er hjemme igjen. ca 1 uke til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du hjemme igjen? Bilder av A8 felgene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Skulle ta bilder, men det viste seg at felga lå nederst i stabelen. Jeg må nesten få ordna noe i helgen, må bare få gravd frem hjulene :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mønsterdybde på a8 hjula... 6mm

 

Lagt til etter 4 dager 8 timer:

 

Fått et bud på 5000kr for a8 felga, lar den stå ut ettermiddagen før jeg aksepterer.

2012-02-05_18-42-25_48.jpg

2012-02-05_18-44-02_116.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også interessert i A8 felgene... Jeg regner med du har senterkappene?

Kan du si noe mer om skader? Er de kantkjørte overhodet?

Kan du sende om jeg betaler frakten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senterdekslene har jeg ja. Har ikke tatt de i nærmere øyesyn, de ble levert med bilen og jeg har kun plassert de i garasjen. Men i første øyekast ser de 100% strøkene ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres veldig bra ut! Sender du dem? Jeg betaler selvsagt alle omkostninger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil helst slippe å styre med frakt grunnet tidsbruk. Ser helst at de blir hentet personlig av noen, men det er gjerne muligheter med vacn expressen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner det; MEN gir likevel et bud på 6000,- pluss frakt dersom du vil ta deg bryet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bud notert og det blir akseptert hvis du kan få ordnet med noen til å hente det. Eller om du evt tar turen selv i forbindelse med ett eller annet. Jeg har dessverre ikke tid/mulighet for å ordne slikt mellom 8-16

Mulig du kan høre med Finn kristian feks? Han skal innom meg om ikke så lenge og kan sikkert ta de med mot litt kompensasjon?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK - må ta forbehold om frakten da. Men la meg se hva som er mulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint hvis du kunne prøvd å finne ut noe iløpet av dagen. Hvis ikke frister det å la de gå til han som kunne hente de i helgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vi får prøve på det da. Dersom jeg ikke kommer med en løsning innen kvelden er over så får jeg "la de gå" ;-)

 

Se PM - lurte på adressen din.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dumper prisen til 7000kr på rs6 felga med toy dekk, nå begynner det å bli alvorlig billig for gode banedekk : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.