#1 Posted December 4, 2011 Noen som har noe sånt liggende, trenger ikke være orginal eller strøkent, løse felger kan også være av inntresse Må passe a6 2003 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#2 Posted December 4, 2011 jeg har ett sett med rs4-2 replica som jeg kanskje å selge slik at jeg får EU godkjent bilen i løpet av vinteren, og må kanskje selge om jeg ikke finner meg en jobb snart 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#3 Posted December 5, 2011 Å hva blir prisen på disse? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#4 Posted December 5, 2011 4500 om jeg selger=) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#5 Posted December 5, 2011 Bare felger? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#6 Posted December 5, 2011 det sitter sommerdekk på de 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#7 Posted February 12, 2012 Trenger fortsatt dekk jeg.... 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#8 Posted February 18, 2012 Har 4 helt nye umonterte piggdek k. 225/45-17Hankook I*pike kom og hent for 5000,- 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#9 Posted February 27, 2012 Ikke pigg dekk helst 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#10 Posted February 27, 2012 Har noen 19" rs4-2 replica felger. en har en bulk. Sitter sommerdekk på de, men dekkene kan jeg ta av. Tror 3 av de er kantkjørte.. Dvs skuret borti, ikke skikkelig på en måte... Selges til gi bort pris, siden de bare tar plass. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#11 Posted February 27, 2012 Bulk vil det si bulk som i vrak eller litt? Alu gråe eller gun metallic farge på disse her?, 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#12 Posted February 27, 2012 Bulk vil det si bulk som i vrak eller litt? Alu gråe eller gun metallic farge på disse her?, Bulk som i at det er en fysisk bulk man ser når man ser på felgen bakgra. Kan rettes visstnok Alu gråe 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#13 Posted February 27, 2012 Å prisen? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#14 Posted February 27, 2012 1500? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#15 Posted February 27, 2012 Har du mulighet til å sende meg noen bilder av de 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#16 Posted February 27, 2012 Kan prøve å få sendt det vettu.. Send meg en PM med mail, så sender jeg over. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...