#1 Skrevet Desember 4, 2011 Siden det er del nerder der ute i klubben som er like interresert i de små detaljer som meg, tenkte jeg at en egen tråd ala Bil tråden. Men bare for de små detaljer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2011 Håkon Tuff`s arbeid må nesten også hedres. Custom P-slots, made in Norway: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2011 Pauter råder e kunst Stern motor og girkassefester Loba Carbon Y-pipe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2011 Disse er selvskrevne i denne tråden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2011 For å ikke stjele John-Arnes tidligere innlegg, så linker jeg bare til tråden hans: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=141010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 6, 2011 "Hjemmelaget" BMW V8 tørrsump bånnpanne: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 6, 2011 "Hjemmelaget" BMW V8 tørrsump bånnpanne: P.O.R.N.O! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 6, 2011 Ser jeg må grave fram bildene jeg har av en bekjents bilbygg.. 70++mod TVR, stort sett alt er hjemmelaget, ramme, understell, innv dash, karroseri modifisert selv, osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 6, 2011 http://www.zatzy.com/projekt/233959-tegheim-volvo-142-72-wankelmonster.html Legger bare ved en lenke da bygge tråden er ganske omfattende. Begrepet hjemmebygd motor blir ikke mere riktig enn dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 6, 2011 For å ikke stjele John-Arnes tidligere innlegg, så linker jeg bare til tråden hans: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=141010 De der er bare The Holy Mother of Welders. De delene han produserer er bare reeen kunst!! Men får å være litt grinete så synes jeg ikke ett aluminiums motorfeste og vanlige aftermarket råder kvalifiserer til denne tråden. De ITB i første post, er det noe som kan kjøpes eller er det "hjemmemekk" i den grad det kan kalles hjemmemekk? Slike synes jeg er fasinerende Første er splitpuls grenrør i inconell til EVO, det andre er ett compound oppsett til en eller annen diesel om jeg ikke husker helt feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 6, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 6, 2011 De ITB i første post, er det noe som kan kjøpes eller er det "hjemmemekk" i den grad det kan kalles hjemmemekk? Det vet jeg desverre ikke, bare et bilde jeg fant ute i det store internett. Blant annet i denne tråden: http://www.clubgti.com/forum/showpost.php?p=2026760&postcount=243 Hvor man også kan se denne: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 7, 2011 Men får å være litt grinete så synes jeg ikke ett aluminiums motorfeste og vanlige aftermarket råder kvalifiserer til denne tråden. Åh, så det er bare custom som "kvalifiserer til denne tråden"? Da får du bare være så grinete du vil... Btw, se hvordan det motorfestet er bygd opp så ser du det ikke bare er et vanlig alu motorfeste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 7, 2011 De ITB i første post, er det noe som kan kjøpes eller er det "hjemmemekk" i den grad det kan kalles hjemmemekk? Er ikke det s.k. roller barrel throttle bodies? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 7, 2011 Kom over noen snasne deler på Vortex: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 7, 2011 (endret) Kom over noen snasne deler på Vortex: De e faen brenne de sjukaste! Vil gjerne sjå tråd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 8, 2011 Hayward & Scott equal lenght manifold til 911 Carrera 3,2 med heat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 14, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 19, 2012 Synes det innsuget her fortjente en plass her;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 19, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 9, 2012 DENNE tråden er full av AWSOMENESS!!! Men dog ikke vag da. Anbefales og titte igjennom alle sider, for en perfeksjonist.... http://www.new-sweden.com/forum/showthread.php?t=924 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 10, 2012 Bredding av stålfelger, gjort på den gode gamle måten. Mest imponerende er alderen på "gutta" som gjør jobben, snittalderen må være godt oppi pensjonsåra, men gamlekara bredder felger som om de aldri har gjort annet! Det interessante begynner etter 35 sekunder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 11, 2012 Ser jeg må grave fram bildene jeg har av en bekjents bilbygg.. 70++mod TVR, stort sett alt er hjemmelaget, ramme, understell, innv dash, karroseri modifisert selv, osv... Den TVR`n jeg tror du sikter til er faen meg det sjukeste jeg har sett meg egne øyne ALT var gjennomført og STRØKENT Finn bilder du Mikkel!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 24, 2012 3000hk custom turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 19, 2013 Tar å igjensoppliver denne tråden jeg. BMW V8 Twin Turbo 1958 Ferrari 250 Testa Rossa VW W12 Aston V8 Koenigsegg CCX Relativt ny BMW V8, burn baby burn Merchedes Formula 1 V8 (2006-2013) Den siste går til 18000RPM, 750HK.. ikke dårlig for en liten 2,4L Nå har FIA bestemt at neste generasjon F1-motorer skal ha 1.6L V6 turbo. Litt trist at alt skal være så homogenisert og downsizea i motor-verdnen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...