Ny runde med "i fart bilder" ?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg tenkte vi kunne dra igang med en ny runde med "i farta bilder" på Lørenskog førstkommende mandag kl 18, altså 1 time før ordinært oppmøte. Noen stemning for dette? Vi trenger også en stor stasjonsvogn (A6)/pick-up (Caddy) eller lignende (transporter) for oppdraget. Skriv deg på i denne tråden hvis du blir med. NB: Værforbehold

 

VEL MØTT

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil, jeg vil men denne gangen kunne jeg tenkt meg å vært foran kamera og ikke bak i bildebilen. Må jo få noen kule bilder av 90en

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et eksempel på i fart-bilde fra forrige gang

 

 

attachment.php?attachmentid=7795&stc=1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å henge meg med jeg også, har ikke noe bil her for øyeblikket, men stiller gjerne opp som fotograf... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det forresten som har et bra kamere som kan stille opp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med forbehold om at jeg har kvelden fri, så har jeg planer om å bli med denne gangen! Fikk ikke kommet på mandagsmøte denne uka heller, så jeg må nesten komme nå og baksnakke litt igjen.

 

- Blir jo to fluer i én smekk det.. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lyst til å være med! Men det er fortsatt usikkert om jeg har på sommerdekk til da. Det ene dekket er punktert, så jeg må nesten titte litt på det for å se om det lar seg midlertidig reparere med skum eller noe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer... trenger bilder av de nye fangerne.... kjempe bra arne, akkurat riktig tidspunkt.

 

legger ved et bilde fra sist gang jeg også

p9270006 copy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja vanskelig med i fart bilder når det går i maks 30kmt på tvers av elgsetergate i forigårs Thomas :D

 

Men seriøst gutta, er det ikke på tide med i fart bilder som ikke

viser at noen er på FEIL side av heltrukken linje snart? : klø ::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvisn dere ikke skal være med, la vær å skrive her! :fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ha kule bilder av Boraen, I'm in

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arne

 

Ser ut som det blir litt en del flere enn sist så vi bør kanskje tenke på hvordan vi skal gjøre det denne gangen. så tror jeg en time blir lite visst man skal ta bilder av mellom 10 og 15 bilder. så vill sikkert de fleste ha et par av sin bil.

 

Arve

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi er forløpig bare 5, sist var vi fler. Veien mot Lillestrøm må da være bedre egnet, jeg kunne tenkt meg tunnelbilder. vi må ha flere Walkie-Talkies. Ta med de som har eller lån av noen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig med deg arne. vi må få til noen tunnel bilder også men. møter på mandag med bil ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan stille.. Tviler på at bilen min tar seg så veldig bra ut pga noen flass-skader, men kan hvertfall stille med kamera :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan stille.. Tviler på at bilen min tar seg så veldig bra ut pga noen flass-skader, men kan hvertfall stille med kamera :)

 

skal du kjøre fra lier og opp til lørenskog for å hjelpe til??? det står det respekt av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte det :)

 

Alt for Oslo-gutta ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skulle jeg gjerne vært med på også, men min lille Maurits skal på service på mandag. Den er også ferdig med høydetreningen og skal ned i lavlandet, samt få på sommertøflene.

Men jeg håper på at det blir noen muligheter blant annet på cruisingen til Fredriksten 22. Mai?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skulle jeg gjerne vært med på også, men min lille Maurits skal på service på mandag. Den er også ferdig med høydetreningen og skal ned i lavlandet, samt få på sommertøflene.

Men jeg håper på at det blir noen muligheter blant annet på cruisingen til Fredriksten 22. Mai?

 

Dem som ikke kommer denne dagen får ikke bilder. Dette blir første og eneste mulighet

:nana:

 

Blir nok flere skal du se. Det håper jeg ihvertfall for jeg glemte at 90en skal på sykehuset i helgen og jeg vet ikke når den blir friskemeldt : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi trenger også en stor stasjonsvogn (A6)/pick-up (Caddy) eller lignende (transporter) for oppdraget.

Listøhn verhy kerfhuul, aj wiil ønly tell dis ouønce:

Bjørn Carlsen sin VACN vogn. : ja :

 

Ellers noe spes som skjer i helgen o store leder? (Arne)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med viss jeg rekker tilbake fra Notodden. Må en liten tur på noen kundebesøk, men sattser på å rekke det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, har ikke før fått sagt "Count me in" før jeg må melde frafall.. Kom på at det er på mandag jeg begynner med MC-lappen. : gråter ::jegerdum:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kjører jeg mot ski og passerer et gult hus på venstre side, farten er 50 km/t... ;)

 

eul_p_42559d8ee3f4f.img.0.jpg

 

Her kjører jeg videre, nå i 80 km/t og møter en Opel Vectra...

 

eul_p_42559dce3c4bd.img.0.jpg

 

Og nå har jeg kjørt litt til og møter da en Mercedes 190 og på høyre side er det et humpe-skilt... :o

 

eul_p_42559e251ba1e.img.0.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag har jeg tatt bilder i fart...

 

 

Veldig bra Håkon. ;) Fint at du er fornøyd med bilde av OPEL i fart, vi andre satser på mandagen.... : ja :

 

Ola: Tanken om bruk av VACN-bilen er allede vurdert, men det blir nok litt kort varsel for Bjørn C., bruk av en vanlig personbil duger det også... ellers skjer det lite i helgen Ola... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp da får det kjeftes til Bjørn C senere :D

Men er vel andre medlemmer i Oslo som har stor bil,

finnes da endel Touran/Caddyer nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.