Finnes det Lamborghini Gallardo replica/kopi felger ?

Anbefalte innlegg

Noen som har sett ?

 

.arve

lambogalerie.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har stått noe her på forumet om slike felger for en tid tilbake men tar det ikke igjen nå. Mener de finnes som replica i England.... og foresten mener jeg også å ha hørt at prisen på org felger heller ikke er så avskrekkende som en skulle tro!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har stått noe her på forumet om slike felger for en tid tilbake men tar det ikke igjen nå. Mener de finnes som replica i England.... og foresten mener jeg også å ha hørt at prisen på org felger heller ikke er så avskrekkende som en skulle tro!

 

Det var endel skriverier rundt noen som ble solgt på Ebay.co.uk.. Men har ikke funnet priser noen plass...

 

Med tanke på at alt av kule felger lages kopier av (noe som jeg forresten ikke skjønner blir gjenstand for all verdens rettsaker), er det nesten litt rart at disse ikke florerer.. :-)

 

.arve

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo høre med eier av denne bilen hvor felgene hans ble av... Quote "Throw out those ugly stock wheels"

 

Ellers står der annosert org hjul bl.a. her og her

 

Ser foresten ut til at eg tok feil av prisen på org felger... ser ganske dyre ut :(

 

ee_1_b.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo høre med eier av denne bilen hvor felgene hans ble av... Quote "Throw out those ugly stock wheels"

 

Ellers står der annosert org hjul bl.a. her og her

 

Ser foresten ut til at eg tok feil av prisen på org felger... ser ganske dyre ut :(

 

ee_1_b.JPG

 

For ikke å snakke om 11" bak da... :-)

 

.arve

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

11" bak er da intet problem på skikkelig biler! Selv Golfen klarer det med litt "massajse" :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva boltsirkel har Gallardoen da ?? Bytte ut Porsche-hjula mine mot Gallardo-felger ??? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva boltsirkel har Gallardoen da ?? Bytte ut Porsche-hjula mine mot Gallardo-felger ??? :D

 

Er 99% sikker at den har 5x112

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

11" bak er da intet problem på skikkelig biler! Selv Golfen klarer det med litt "massajse" :D

 

Er vel egentlig bare Rs4 og Rs6 som kan sluke disse bakfelgene uten å måtte bygge om bakskjermen til et fuglebrett... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bare å kjøpe 2 sett med framfelger... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel egentlig bare Rs4 og Rs6 som kan sluke disse bakfelgene uten å måtte bygge om bakskjermen til et fuglebrett... ;)
PØH!!!! Med rette innpresset er jeg knallsikker på det skal gå med 11x18 bake på S4en min. Går jo helt fint med 10x18 med ET25.....uten subbing!!! :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PØH!!!! Med rette innpresset er jeg knallsikker på det skal gå med 11x18 bake på S4en min. Går jo helt fint med 10x18 med ET25.....uten subbing!!! :nana:

 

Ingen biler subber med 40mm fjærer og fjærvegsbegrensere da veitu ;)

 

Ja kult, sett det på da, så får vi se... Stemmer nok at S4 og Audi 100 også har god plass til hjul, bare synd de som har sånne biler stort sett kjører med 8x18 fordi det er motorrommet som har budsjettet : syk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

All show and no go biler får andre styre med :D Men seriøst.......har sett en S6 med 10x18 felger ET40 å da var det god plass utover enda. Så hvorfor ikke 11x19 ?? Er jo bare 2,5 cm til det er snakk om i bredden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

All show and no go biler får andre styre med :D Men seriøst.......har sett en S6 med 10x18 felger ET40 å da var det god plass utover enda. Så hvorfor ikke 11x19 ?? Er jo bare 2,5 cm til det er snakk om i bredden

 

Hvis jeg har "all show no go"-bil, så vil jeg karakterisere 95% av S4'ene i klubben som "all go no show" ;)

 

Ja men spørs om 10x18 ET40 kunne subbet innover hvis bilen hadde gewinder etc. Er i hvertfall veldig stor forskjell på hva som går innover på f.eks Golf med orig. fjærben og ikke.

 

Ja 11x19 på S4/S6 hade jo vært kongekult, oppforder alle til å teste om dette går og bestille det hvis så er... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og foresten mener jeg også å ha hørt at prisen på org felger heller ikke er så avskrekkende som en skulle tro!
ALT originalt til Lambo er avskrekkende dyrt :D

 

Eh, ja kanskje bortsett fra delene de nye har til felles med Audi da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne tråden litt da jeg håper noen dukker opp med slike hjul.

Kom over et firma i .uk som selger replicas.

 

539.jpg

 

4 * Brand New 8.5x19" Lamborghini Gallardo Alloy Wheels. Fitted with Brand New High Performance 235/35/ZR19 Tyres. Fitment available 5x112 et45. Price includes nuts or bolts

19" Lamborghini Gallardo 8519LAMBO £ 1245.00 Inc VAT

 

http://www.rochfordtyres.co.uk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. det tok ikke lang tid. Kan bli pent på en del biler dette. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne tråden litt da jeg håper noen dukker opp med slike hjul.

Kom over et firma i .uk som selger replicas.

 

539.jpg

 

4 * Brand New 8.5x19" Lamborghini Gallardo Alloy Wheels. Fitted with Brand New High Performance 235/35/ZR19 Tyres. Fitment available 5x112 et45. Price includes nuts or bolts

19" Lamborghini Gallardo 8519LAMBO £ 1245.00 Inc VAT

 

http://www.rochfordtyres.co.uk

Finn ikkje denne felgen i linken eg. Leveres kun i 19"? Leveres i 7,5 17" ET 40??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med tanke på at tråden er 7mnd gammel, kan det nok ha skjedd endringer i firmaet jeg henviste til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.