S-line ratt, eller lignende kjøpes...

Anbefalte innlegg

Hei

 

Ønsker å kjøpe et stk komplett Audi S-line Ratt (uten knapper) fra A4/A6 eller S3, S4, S6, RS-ratt Fra 1998-2005mod i sort skinn.

Helst den gammle typen, men nyere type med perforert skinn er også ønsket.

 

Det må være 3 eiker og i bra stand/lite slitt. Skal bytte ratt i prosjekt bilen min, en 1999 mod A6 fordi det jeg har er veldig slitt og må sikker sage det ut fordi boltene som holder Airbag på plass er rundet.: bh :.

 

 

 

 

a6-4.jpg

a6-finn1.jpg

a43.jpg

a6-4.jpg

a6-finn1.jpg

a43.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Ønsker å kjøpe et stk komplett Audi S-line Ratt (uten knapper) fra A4/A6 eller S3, S4, S6, RS-ratt Fra 1998-2005mod i sort skinn.

Helst den gammle typen, men nyere type med perforert skinn er også ønsket.

 

Det må være 3 eiker og i bra stand/lite slitt. Skal bytte ratt i prosjekt bilen min, en 1999 mod A6 fordi det jeg har er veldig slitt og må sikker sage det ut fordi boltene som holder Airbag på plass er rundet.: bh :.

 

 

 

 

a6-4.jpg

a6-finn1.jpg

a43.jpg

 

Rundete bolter på airbagen? åssen er det mulig?: klø :

Er du inne med riktig torx der og ikke en for liten umbrako?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rundete bolter på airbagen? åssen er det mulig?: klø :

Er du inne med riktig torx der og ikke en for liten umbrako?

 

Hei

 

Dette var gjort før jeg kjøpte bilen så jeg vet ikke hva de har gjort. Men det skal være torx T20 eller T25 vis jeg ikke husker feil, har fjerne noen slike ratt gjennom tiden. Men jeg fikk tak i den en siden en gang, den andre er det ingen ting å få grep i.

 

Mulig jeg gjør feil men.... noen ide?

 

Øyvind Rong

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Dette var gjort før jeg kjøpte bilen så jeg vet ikke hva de har gjort. Men det skal være torx T20 eller T25 vis jeg ikke husker feil, har fjerne noen slike ratt gjennom tiden. Men jeg fikk tak i den en siden en gang, den andre er det ingen ting å få grep i.

 

Mulig jeg gjør feil men.... noen ide?

 

Øyvind Rong

 

Tror det var nr 25, ja lett at de blir feil vinkel

Brukte 1/4" skralle kort forlenger og bits jeg. Men hvis andre har fucket op så er det jo værre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Ingen som har et slikt ratt å selge meg? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg en mail så skal jegs ende deg et bild eav et ratt jeg har, men det er uten airbag, men ny trekt og strøkent.

 

martin@vwbus.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg en mail så skal jegs ende deg et bild eav et ratt jeg har, men det er uten airbag, men ny trekt og strøkent.

 

martin@vwbus.no

 

 

Hei

 

Jeg må ha et med airbag... skal bytte fra fire eiker til tre.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har. Send over e-post-adressa di på PM, så skal jeg få tatt bilder og sendt deg når jeg er i mitt andre/egentlige hjem til helga igjen:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har. Send over e-post-adressa di på PM, så skal jeg få tatt bilder og sendt deg når jeg er i mitt andre/egentlige hjem til helga igjen:).

 

 

 

Hei Andreas... PM er sendt til deg.: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått tak i ratt og trenger ikke ha denne tråden gående lenger....

 

 

Avsluttet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.