Anbefalte innlegg

Er denne i glassfiber?

 

Mtp prisen er dette glassfiber. Mener å ha lest at NBS sluttet å selge S4-fangerene i plast.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er denne i glassfiber?

 

Ikke helt sikker om det er glassfiber, men tror nok det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Isåfall vil jeg anbefale deg å finne noe i plast. Glassfiber sprekker ved første steinsprang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel glassfiber den der, også er det vel den uten løse griller som ikke ser helt bra ut.

org s4 på møller er ikke så mye dyrere ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel glassfiber den der, også er det vel den uten løse griller som ikke ser helt bra ut.

org s4 på møller er ikke så mye dyrere ;)

 

Nåja, Org. S4 fanger hos Møller er nok en del dyrere. Sidefester, griller, lys m.m. I tilegg tror jeg at pre-facelift S4 er gått ut av produksjon?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg betalte 3700 for fanger og griller. Eneste forskjell på preface og facelift er grillene og lyktene. Grillene får du, men lyktene har vel gått ut.

 

Syns hvertfall org s4 ser mye bedre ut enn billige replica fangere;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg betalte 3700 for fanger og griller. Eneste forskjell på preface og facelift er grillene og lyktene. Grillene får du, men lyktene har vel gått ut.

 

Syns hvertfall org s4 ser mye bedre ut enn billige replica fangere;)

 

3700 får jeg virkelig ikke til å stemme. Hvis det så stemmer er det kun fangeren, å ikke grøftelys, griller, føringsstykker og støtfangerfester.

 

Bare grøftelysene f.eks koster 1500kr pr stykk ny så :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner originale S4 fangere med grøftelys, festebraketter og alt i utlandet, men sjelden man finner noe under 7-8k for hele pakken. Og da er vel ikke moms regnet med heller. Ikke lett å finne brukte fangere heller ettersom de blir solgt samme dag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et tips Martin: Let heller etter facelift front. Da får du grøftelys. Gjorde det på min gamle B5 sammens med facelift lykter m/xenon. De er billigere og lettere å få tak i. Og hvis du kun skal ha S4 frontfanger ser dette rart ut hvis du ikke tar hele pakka (bakfanger, sideskjørt, dørlister osv). Få den lakka helt ned og kjør på med org. facelift front. (her må du få med sidefestene også! De passer på pre-facelift skjermene med litt mods :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3700 får jeg virkelig ikke til å stemme. Hvis det så stemmer er det kun fangeren, å ikke grøftelys, griller, føringsstykker og støtfangerfester.

 

Bare grøftelysene f.eks koster 1500kr pr stykk ny så :P

 

nei dette var kunn fanger og griller ;)

føringstykker og støtfanger fester er likt på usa a4 og s4 så det slapp jeg unna og grøftelys har jeg ikke bestilt før nå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et tips Martin: Let heller etter facelift front. Da får du grøftelys. Gjorde det på min gamle B5 sammens med facelift lykter m/xenon. De er billigere og lettere å få tak i. Og hvis du kun skal ha S4 frontfanger ser dette rart ut hvis du ikke tar hele pakka (bakfanger, sideskjørt, dørlister osv). Få den lakka helt ned og kjør på med org. facelift front. (her må du få med sidefestene også! De passer på pre-facelift skjermene med litt mods :)

 

Kanskje ikke så dumt det, har jo allerede facelift lykter med full xenon. Får heller se om jeg investerer i et fullt s4 eksteriør etter en god senk og noen felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Invester heller i en S4 (bil), de er jo så billige om dagen at det blir bare dumt å koste på en A4 så mye at den blir kostende nesten like mye som en S4 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Invester heller i en S4 (bil), de er jo så billige om dagen at det blir bare dumt å koste på en A4 så mye at den blir kostende nesten like mye som en S4 ;)

 

Billig om du importerer og ikke registrerer, men å kjøpe med andre hensikter vil jeg ikke anse som "billig" for en 19-åring med 20% bonus på forsikringen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får kjøpt de til langt under 200k og om du skal koste på full S4 styling inkl lakk så blir det nok veldig mye penger inkl prisen for den opprinnelige bilen. I tillegg får du en helt lattelig bra motor som er verdt prisforskjellen i seg selv.

 

Ja, mulig det kan bli litt mye i forsikring, men husk at du kan øke opp bonus med 20% i året dersom du gjør de riktige tingene. Det er jo heller ikke noe must med full kasko. Til sammenlikning kan jeg fortelle deg at jeg som 23åring forsikrer min med fullkasko med noe forhøyet egenandel og betaler ca 7500,- pr år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her ser du hvordan det ble med facelift front på min gamle B5 :)

386191_208331809243388_100001997122849_4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.