Husqvarna TC-450 4T 2008mod Cross m/IsPigg - Selges/Byttes.

Anbefalte innlegg

Har en Husqvarna TC-450 2008modell Crosser som jeg gjerne vil kvitte meg med før jeg kjører meg ihjel.

Har Ispigg dekk til den, og 3 sett med plastik.

Et nytt eksosrør fra motor til "kollektor", nye holker, ny clutch hendel.

 

Sykkelen har gått ca 50-60Timer tilsammen. Generellt bra stand. 4Takt skal det byttes stempelringer på hver 150time når den blir brukt i løpsammenheng, så her er det MASSE kjøreglede igjen uten at man skal trenge å drive å skru. Vært byttet olje regelmessig osv når den har vært brukt.

 

Selges for 23.000,- / bud. Kan også byttes i andre morsome greier. (2.2T 20vT, Luftunderstell til Transporter T5 4mo, felger i 5x112 eller 5x120, Biler, GateReg MC, osvosv)

 

huskyen.jpg

 

tc4501.jpg

 

tc4502.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går nå for 20.000,- ved rask avgjørelse!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor i verden bor du?

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Askim / Østfold! Sykkelen kan leveres mot betaling for kjøringen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye hk er det i en sånn? Er den i bra stand ellers, bremser, kjede og drev, lekkasje på dempere osv? Isdekkene er bra, alle pigger inntakt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker på hvor mye hk. Er vel snakk om 60-ish. Den er vel kjent for å være blandt de raskeste 450 4-t på markedet om jeg ikke tar feil. Sykkelen skal være i god stand ja :) Ikke noe lekkasje jeg har sett. Isdekkene er greie. Alle pigger er ikke inntakt, mangler noen rund omkring på bakhjulet. De er nå brukt så.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm spennende. Kikker egentlig litt etter Honda crf 450 men tror det er litt mindre power i de, men kanskje mer holdbart dog...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med vanlig vedlikehold så er nok ikke denne noe mindre holdbar ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags biler og felger er du ute etter å bytte i da? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags biler og felger er du ute etter å bytte i da? :P

 

Nå for tiden er jeg ute etter å bytte i 25.000,- eller noe jeg lett kan selge for 25.000,- innen kort tid. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, får se an litt da, har et turbo bytte på gang her så går med litt cash der også. Men kunne vært interessant denne å frese på isen med i vinter, savner en cross med ispigg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er ny eksos på plass, ny clutch hendel da den gamle var slarkete og jævlig, og nye holker. En vask og litt TLC og sykkelen ser jo brått fin ut, og er klar for leking! LØP Å KJØP! Klar for iskjøring i morgen!

 

Jeg har vært en tur på jordet å testet sykkelen. Det fungerer som en crosser :P Og jeg er fortsatt litt skremt av den.

Så noen må gjerne hente den før jeg kler på den ispigg, og får på meg kjøreutstyr å tror jeg er supermann...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil ha leketøy nå som våren kommer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytte i klokka jeg har lagt ut på forumet nå?? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

20.000 skal være en meget pen pris for denne Huskyen. Kom igjen folkens! Leketøy til de grader.

Luftet den en tur her om dagen, og gav den en vask.

 

 

huskyen.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppoghoppe! Leketøy i sommer?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.