Anbefalte innlegg

svart corrado panser med ny lydisolasjon. litt stygt i kantene. selges billig for 1000

 

kjøpte det for 4000, men jeg ble lurt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump, hvis noen vil ha bilder kan det sendes på pm. får ikke lagt t av en eller annen grunn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har også et vr6 panser som jeg tror er strøkent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær litt seriøs.

 

Forresten så fraråder jeg å handle fra han her, har ikke peiling på hva han selger og hva pris leiet er.

 

Reiste land å strand jeg for å hente noe han sa han hadde , som viste seg å være noe man får kasta etter seg.

 

Tommel ned fra meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja den var skip den, jeg beklager det. skal ikke skrive tja 3500 neste gang. ikke alle som har veldig peiling på bil i starten, men jeg lærer som alle andre her.

har et bud på panseret på 3000 så er ikke langt unna på prisen. skal få tatt bilde av det så fort som mulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det vr6 panseret som har fått ny lydisolasjon? Ser ut som biltema dempematte som trekker vann. Uansett om panseret er strøkent eller ikkje må det lakkes i fargen til bilen min. Går du ned til 1000,- så kan jeg tenke på det :-)

-Daniel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er g60 panseret med ny lydisolasjon ja. når du sier det kan nok det stemme at den trekker vann, men tror ikke det kommer så mye vann under der. er jo varmt under der også. da selger jeg heller panseret til han som ville ha det for 3000

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var bare ett bud fra meg på vr6 panseret ;-) ta kontakt om du ombestemmer deg :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.