Surnadalinger observert i Baillsund!

Anbefalte innlegg

Ikke nok med at finværet kommer til Baillbyn, men vi blir jaggu meg invadert av Surnadalinger også... mener på at det var deg Øystein jeg observerte rasende i Coupe'n langs kaia og opp og ned Kaibakken idag!?! På utkikk etter damene eller...? I så tilfelle ønsker vi 'bygutta' gjerne å ha de for oss selv ;):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke nok med at finværet kommer til Baillbyn, men vi blir jaggu meg invadert av Surnadalinger også... mener på at det var deg Øystein jeg observerte rasende i Coupe'n langs kaia og opp og ned Kaibakken idag!?! På utkikk etter damene eller...? I så tilfelle ønsker vi 'bygutta' gjerne å ha de for oss selv ;):D

 

 

Du mener ikke seriøst at de gutta der er noen trussel for akkurat det?? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, nei egentlig ikke. Men de trenger ikke prøve heller, må bare holde fingra fra fatet ;) hvis ikke så : bråk :: slå :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, var han virkelig ute og kjørte? Trodde han kun bedrev aktiviteter som etter norsk lov helst ikke skal foregå ute når han først var der jeg... : doggy :: doggy :: doggy :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På utkikk etter damene eller...? I så tilfelle ønsker vi 'bygutta' gjerne å ha de for oss selv ;):D

 

Be afraid, be very afraid!!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, var han virkelig ute og kjørte? Trodde han kun bedrev aktiviteter som etter norsk lov helst ikke skal foregå ute når han først var der jeg... : doggy :: doggy :: doggy :[/quote

 

Har kveldsvakt ho. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kveldsvakt ho. ;)

 

Hun har vel det, hvem er så denne hunnen da :confused:: rolleyes Men hun hadde fri på dagtid da? For det var ikke ikveld jeg så deg, mellom to og tre i ettermiddag raste du så fint forbi opptil flere ganger. Jeg var selvfølgelig 'spion' og satt på med noe helt annet enn en VAG-bil...:cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Be afraid, be very afraid!!! :)

 

Etter kommentaren til Oddbjørn å bedømme tror jeg ikke vi 'bygutta' har noe å 'be afraid' for... er vel heller du som skal passe deg da! VAG-mafiaen har ikke helt fritt for kontakter her i byen vettu :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter kommentaren til Oddbjørn å bedømme tror jeg ikke vi 'bygutta' har noe å 'be afraid' for... er vel heller du som skal passe deg da! VAG-mafiaen har ikke helt fritt for kontakter her i byen vettu :nana:

 

Nemlig... Observerte nettopp Coupe`n rett oppi gata her.... Hehe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da observerte dere sikkert at jeg ikke hadde plass til flere og da... :)

 

neida, men det hadde vært trivelig å få til et "lag" en kveld, er jo her en del! Så kan dere ordne med alkohyler, så skal jeg bringe damene!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da observerte dere sikkert at jeg ikke hadde plass til flere og da... :)

 

neida, men det hadde vært trivelig å få til et "lag" en kveld, er jo her en del! Så kan dere ordne med alkohyler, så skal jeg bringe damene!! ;)

 

Så ut som om det var en skikkelse som satt på med deg første gangen, men de resterende var det kun bil m/fører!

Spørs hvilke damer du ordner det? Alkohyler fås jo kjøpt... "for livets glade gutter er polet aldri stengt" ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som om det var en skikkelse som satt på med deg første gangen, men de resterende var det kun bil m/fører!

Spørs hvilke damer du ordner det? Alkohyler fås jo kjøpt... "for livets glade gutter er polet aldri stengt" ;)

Trenger ikke nødvendigvis å vises passasjeren, mulig hun studerte et velbrukt ratt... :D

Møte må det jo bli en kveld, hadde vært ekstra kjekt med et lystig lag i tillegg. Vi får studere skift- og skoleplaner så vi får sette en dato snart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ekte skinnratt vi snakker om? :D I så tilfelle er vel slitestyrken ganske stor :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ekte skinnratt vi snakker om? :D I så tilfelle er vel slitestyrken ganske stor :P

 

Rattet er helt ok det, men er det noen som har en girkule til overs??? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rattet er helt ok det, men er det noen som har en girkule til overs??? : smil :

 

Har jo en "stående" i bilen min, kan kanskje få låne den hvis det er behov :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket med mine "mafia-kollegaer" i byen her... Så derfor spør jeg deg Øystein, sier initialene LB deg noe, bosatt på Nordlandet? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket med mine "mafia-kollegaer" i byen her... Så derfor spør jeg deg Øystein, sier initialene LB deg noe, bosatt på Nordlandet? ;)

 

Jeg fikk ikke noe svar på denne? Kan jeg kanskje være ganske nærme sannheten? :rolleye::D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk ikke noe svar på denne? Kan jeg kanskje være ganske nærme sannheten? :rolleye::D

Ganske "nærme", men ikke LB :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket med mine "mafia-kollegaer" i byen her... Så derfor spør jeg deg Øystein, sier initialene LB deg noe, bosatt på Nordlandet? ;)

 

Sier meg ganske mye, men det er nok venninna.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstod det slik at det var venninna ja, i allefall ut ifra det mine kilder sa. Men kanskje jeg vet mer jeg, ikke godt å si det... Du var vel kanskje å hentet en KB også... :rolleye:

Men kan ikke avsløre alt her på forumet vettu, det får vi ta over en liten dråpe alkohyl en annen gang ;) Men du får kose deg når du først er i byen da! Skal ikke "plage" deg mer jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

x - 1990 Mazda 626 2.2i GLX Plus

x - 1982 Daihatsu Charmant 1.6LX (artig vinterbil :) )

 

Mr.Lee?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, fred! :) Skal si ifra neste gang jeg kommer utover så kan vi ta et glass! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, fred! :) Skal si ifra neste gang jeg kommer utover så kan vi ta et glass! :)

 

Hehe, den er grei ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når blir det tid til et glass da?Og møte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har alltid tid til et glass! :D Hehe, men allikevel har jeg 8 eksamener nå i mai, så litt med ro må man ta det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.